יום שלישי, 21 בדצמבר 2010

האח הגדול 3 -לילה של שמירות ללא שינה מתחיל להשפיע עליהם, והעצבים עולים ככל שמפלס המיים יורד

 השנה 1938,הדיירים,אנשי השומר שמרו כל הלילה על מגדל המים מפני פורעים וכעת מקבלים את הבוקר החדש בבית האח הגדול במאבק מתסכל בנינג'ות. לילה של שמירות וללא שינה מתחיל להשפיע עליהם,הסבלנות פוקעת והעצבים עולים ככל שמפלס המים יורד במגדל/מיכל .


עוד מעט מסתיימת משימת סתימת החורים(שעה אחרונה) ומקווים לא לראות שוב את הנינג'ה. ג'קי מחליף את פרידה שרצה לקנח את אפה. לאכזבת ותסכולם של הדיירים, הנינג'ה מגיעה ומחוררת 3 חורים במיכל. הדיירים אומרים לנינג'ה שהוא לא בן אדם. ליהיא מתחילה לתהות אם שווה להם כל המאמץ הזה בשביל לקבל תקציב גבוה. האח הגדול מבקש מליהיא להוריד את המיקרופון.
שירן ממשיכה(בצעקות ובתלונות שלה) לעצבן את הדיירים ולא רוצה לעזור בטענה שהיא רטובה, כולם אומרים ומסבירים לה שהם בעצמם רטובים ושלא תחשוב רק על עצמה. החלוצים האמיצים מעבירים את הזמן בשירה ובספירה אחורה את הדקות. השירה לא נגדעת גם שהנינג'ה מגיעה ומחוררת שוב את המיכל. רינת מתלוננת על כאבים בכל הגוף ומפללת שהמשימה תסתיים. הנינג'ה מצידה לא מפסיקה לעבוד גם כשנותרו דקות בודדות לסיום המשימה. עמיר מבקש מהדיירים להישאר מרוכזים כי כמות המים מתחילה לרדת. אלעד אומר לדיירים לא לעזוב את המיכל גם כשתתחיל המוזיקה, אלא רק שתתקבל הודעה מפורשת של האח הגדול.
בכל מקרה "אגודת השומר" האח הגדול 3 כל הכבוד!!! למרות הקושי הרב ,העצבים לא נשברו.בנתיים..
כמו חיילים ,סדר וארגון
מאחד לשני

זה מה שעברו כדי למלא את המיכל..

סחטו את הנשמה והספוגים
כדי לייבש את הביצה ולהצליח
שאפו!

אלכסנדר זייד
היה גאה,מאוד גאה!