יום שלישי, 21 בדצמבר 2010

האח הגדול עונה 3 -נפרדים ומתפצלים ,פרידה לא מפסיקה לבכות..

דנה,סיוון,ליאם,עתי,עמיר,ליהיא,פרידה ויגאל הם אלו שעוברים במנהרת הזמן לעבר הלא נודע (גם אנחנו לא יודעים מה איתם) .
נופר בסרט שחוץ מיגאל כולם "אשכנזים" והם נשארו כל "השחורים" ויורם "אבל גם הוא שחור" - פרוש רש"י כי הוא מתנחל..
פרידה פרצה בבכי קורע לב וארוך ולא הפסיקה לבכות שמי שניסה "לנחם" אותה היא נופר .פרידה סיפרה בהתרגשות איך היא עזרה למקה רחובות שלא היה לו כסף לקנות עוגיה פשוטה בקיוסק והסבירה שהיא מרגישה שהיא עוזבת את הילדים שלה וככה היא מרגישה שהיא תמיד מנסה לעזור לחלש (התאומות ) ומבקשת מנופר לדאוג להם.
מה שיקרה בין אלו שנשארו הוא, שג'קי יקבל בטחון שאין גברים בסביבה ,רק יורם נשאר שלא כ"כ אהוב בלשון המעטה ע"י התאומות ונופר,יתחיל לתפוס פיקוד, מה שיעורר חילוקי דעות כי ליעוז דומיננטי ואלעד ובל נשכח את יורם ו 3 הטמפרמנטיות ,שירן/רינת ונופר . 
השנה ,הדיירים חזקים מאוד ומודעים מאוד לעצמם ובטוחים מאוד וקשה מאוד לשבור אותם וכעת, האח הגדול יפעיל את כוחו במקומות הקשים ביותר ויציב מראות דרך מתמודדים אחרים וייצור אינטריגות,קנאה,השפלה ומשחקי תפקידים וברגע שההרמוניה תישבר והיא קרובה ושבירה מתמיד הבית "יעלה בלהבות"האגו.באלאגן שלם לפנינו ואנחנו כולנו סקרנות.
יהיו יותר משימות אישיות בנסתר(שכבר קרו) וברגע שהדיירים יגלו ששיקרו "ובגדו" בהם ..
מי שנשאר בעבר הם הפחות דומיננטיים בפעילות בבית ואלו שהיו רגילים שמכינים להם ועושים להם שבצד השני קבוצה שלמה של פעלתניים וכאלו שאוהבים שזקוקים להם וצריכים אותם וממש מעניינת הדינמיקה בינהם. 

ככה הם נראו רגע לפני השיגור והפרידה : 

" אני מרגישה שאני נפרדת מהילדים שלי.. " 

נופר מנסה לנחם ..

" אנחנו נשארים בארץ"

הפרידה פגעה בה במקומות הרגישים ביותר

ראיתם את הסרט לאן נעלם המצב רוח
עבר ועתיד בדיכאון בהווה
עכשיו יואב שר את השיר המקסים שלו שאת המילים תוכלו למצוא באחד הפוסטים הקודמים שפרסמתי.
"אני עכשיו אשתוק" ...אני לשם אלך ואז תתני לי כל דבר שאצטרך..תבטיחי לי שתחשבי עלי..