יום חמישי, 30 בדצמבר 2010

האח הגדול 3 פרשנות וצפייה ישירה בעדכונים הכי חמים מבית האח -המודח השני יורם


אני עדיין לא מבין איך יורם הוא המודח השני מבית האח.אמרנו שהוא וליאם יתמודדו ביניהם והוא "אנדרדוג" מבחינת הסיכויים אך בכל זאת יורם היה דמות חיונית בבית,דמות מעניינת ,צבעונית שהגיע עם אידיאולוגיה ודרך ברורה ולא רק בחור או בחורה צעירה שרוצים להתפרסם ולהיות כוכבי טלוויזיה (שזה מצוין אבל יש מספיק כאלו..).בנוסף לכך היה נדמה שבאמת לדיירים היה קשה לעכל בתחליה את יורם ודווקא שהוא נכנס ללב של כמה הדיירים (כל הח'ברה כמעט בקבוצת 1938 חומה ומגדל למדו להעריך ואף לאהוב אותו) והמשמעותיים(ליעוז,יגאל,אלעד,ג'קי,התאומות,נופר למרות חילוקי הדעות) הוא הודח .
אני חושב שההפקה הפסידה אולי מבחירה התעסקות בנושא טעון ,חשוב ומשמעותי בחברה הישראלית ובכלל ואולי יש קשר לסיקור התוכנית גם בספרד ונושא כזה כמו "מתנחלים" ,אדמה כבושה ותנ"כ רגיש,רגיש ובעייתי מדי.
יורם ידידי מהמסך,נהנתי ממך ,אני חושב שאם כל הכבוד ויש לכולם הייתי יכול לוותר על עוד "כוסית"/בחורה בבית לטובת עניין,צבע ודרך שאם אני מסכים או לא זה לא משנה מעניינת אותי הרבה יותר וכך גם הרבה אחרים .
בהצלחה ליורם ועוד מעט תיכנס בסערה הגב' לידיה נברו שבין הגלדיאטורים בבית עומדת לפרוץ מלחמת שוורים .הגברברים הישראלים בבית שירצו לעשות רושם וכמובן יודעים שהתוכנית גם תקבל סיקור בספרד יילחמו בינם לבין עצמם במלחמת האגו ומעניין לראות מה יהיה עם הבנות שכמובן החיבור הראשוני יהיה כנראה עם סיוון,דנה ו..אני כבר קולט את יגאל בהיכון..כן לידיה מאוד אבל מאוד קשורה לאבא שלה ..