יום שני, 20 בדצמבר 2010

האח הגדול עונה 3 - השיר המקורי המקסים של יואב


אם את עוזבת את חושבת ונדמה לך שאני
עדיין חי ביום שבת אצלך מזמן זה יום שני
כמו אידיוט שמדבר אל החבר הדמיוני
אה אה אה אה

אם את בורחת לא סולחת 
ונמלטת מהעיר 
כבר לא פוחדת מהפחד לעלות על כביש מהיר
זה אני ששוב חוסם את הנתיב הימני 
אה אה אה אה

פזמון :
אני עכשיו אשתוק 
אהיה אולי פחות חמוץ
יותר מתוק
אהיה אולי פחות קרוב
יותר רחוק (אואואואו)

אני לשם אלך 
ואז תתני לי כל דבר שאצטרך
אולי אפילו יום אחד אקרא בשמך
תבטיחי לי שתחשבי עלי (אי אי אי אי)

אני יודע שאולי זה מיותר להתעצבן 
שיש לך מישהו שמבקיע ואני רק מאמן
כבר חמש שנים חולם על הגביע המסכן 
והקהל צועק - הרסת תקבוצה לך תזדיין

פזמון: 
אני עכשיו אלך 
אולי אהיה פחות חריף 
יותר מתוק
אהיה אולי פחות קרוב יותר רחוק (אואואואו)
אני לשם אלך ואז תתני לי כל דבר שאצטרך
אולי אפילו יום אחד אקרא בשמך
תבטיחי לי שתחשבי עלי (איאיאיאי)

הלוואי ויכולתי לך לשכוח
את כל הדברים 
הלוואי ו..יכולתי 
לך לסלוח על כל השקרים 
הלוואי ויכולתי לא לרצות
לכתוב לך עוד שירים..! אואואואו 
החנון עאלק..
נתן בראש לקול מחיאות כפיים
והתלהבות הדיירים