יום שבת, 18 בדצמבר 2010

סיוון דרור היא המודחת הראשונה מבית האח הגדול עונה 3

הימרתי על סיוון דרור כמודחת הראשונה, מכיוון שהיו יותר מדי הצהרות פרובקטיביות וחושפניות ממנה לפני התוכנית ובפרומו שלה בתוכנית הראשונה בערוץ 2 ובעצם הציפייה ממנה היתה גבוהה ובמימוש היא לא סיפקה עניין רב,השתתפה בכמה שיחות בנות אך לא ראינו ממנה את מה שרצתה שנחשוב.
היא חשבה ורצתה שנחשוב שהיא עושה מה שבראש שלה ,לא מסגרתית ,אמיצה (עזבה בעל,יש לה ילדה ,עזבה את הדת וכו') 
בעצם אין דבר רע להגיד עליה חוץ מזה שלדעתי ראיתי ממנה התלהבות כמו של הרבה בחורות מכל מיני מקומות שעוברות לת"א החוויתית ומנסות לשדר מגניבות יתר, בנוסף עם שימוש מעיק(כל 2 משפטים) במילה כאילו(גם עתי סובל מזה) .
בסה"כ, סיוון בחורה נחמדה,נראית טוב וההדחה שלה תעורר עניין רב בבית מכיוון שעכשיו יודעים שלהיות טוב ונחמד זה לא טוב ולא קול מבחינת הצופים כי בבית סיוון ד היתה מאוד אהובה וחיובית וראו את זה שיצאה.
מי שכן נקטו עמדה והיה שותף פעיל בארועים בבית ובין אם צדקו או לא זה כולל כאלו שהצופים אהבו פחות נשארו כי רוצים לראות דינמיקה,התפתחות ,לכל טוב יש רע לכל איפוק וסבלנות יש איבוד שליטה ועצבים הכל תלוי בטיימינג ומי עומד מולך והבית מעמיד אנשים כמו מראות האחד מול השני ונוגע בחסכים של כולם . רכושנות,קמצנות,פרגון,אהבה,שנאה,דחייה,אידיאולוגיה,דת,מין,אגו,הצלחה או כשלון הם רק חלק מסך כל התמודדות שעובר מתמודד למול "חבריו" הזמניים בסיר הלחץ הניסוי החברתי המדהים הזה שנקרא האח הגדול ובזכות זה ובנוסף ליצר המציצנות והסקרנות אנחנו אוהבים ונמשכים לתוכנית הזו כ"כ.
הדחה ראשונה טובה .
היה נעים סיוון דרור,היית בסדר ,כ"כ בסדר(ארץ נהדרת) וב"ה שיהיה לך כל טוב ובהצלחה ,
מחר משימת מנהרת הזמן יוצאת לדרך,
כבר מעניין..


קבלו כמה תמונות למזכרת :
על הברזלים

הכל מכוון חכם מבריק
סיוון וליאם בתחפושת של 2 אנשים בדמות אחת

ראפ דתלש"י



נכנסו כך
יצאנו כך