יום שני, 13 בדצמבר 2010

והמודח הראשון מבית האח הגדול הוא...

מה קרה ללוק של מתווך הכביסה  

זה הקטן..בא גדול מהבית

סיוון ד' מדגמנת דתלש"יות

האחיות מסיאם 

חמודים..

ליאם וסיוון ..רגע לפני

מסיבה ראשונה בבית 

פרידה ורינת.. במחששה, על הברזלים

אלעד הגמד
רושם ראשוני: וואי, גמד! איזה מתוק לאכול אותו!
ועכשיו: אלעד התגלה כאחד התמודדים המקסימים ושובי הלב, ולאו דווקא בשל היותו קטנטן  וגם כל כך חמוד. הוא אמיתי וכנה עם כולם, עושה להם שמח, ותמיד עם חיוך על הפנים. כיף לראות מישהו עם מוגבלות פיזית שכל כך מאושר מחייו מבלי לתת למוגבלות הזאת לשלוט בו. קדימה חזק במשחק!
בשיחה עם עתי התגלה במיטבו.

ג'קי
רושם ראשוני  :  מאיפה הווקליות הזו?מה זה הקול הזה?
תכלס: ג'קי נראה כמו בחור חסר ביטחון בהתחלה, אבל אחר כך שמים לב כמה שהוא לא. הוא מקסים, ומצחיק את כולם. לא הכי חכם בעולם, אבל יש לו לב ענק. אחד החזקים קדימה במשחק!
·         הגבר הראשון שעשה שלישיה(ועוד תאומות) בלי לעשות רעש יותר מדי..

דנה
רושם ראשוני : ציץ קדימה טוסיק אחורה ,אני פה!
תכלס: דנה שחצנית ומתה על עצמה. אבל יש לה רגעים שהיא ממש בסדר. אבל אז שוב היא מראה לכולם מה זה אגוצנטריות במיטבה. לא אוהב  אותה, לא מתחבר לשחצנות שבה. למרות שהיא מנסה להביא "איכות ובגרות", היא בעיקר מביאה עצבים. הביתה!
אני ואני ואני ו..אני
יגאל
רושם ראשוני: איש מפחיד וגדול, יא בבא!
תכלס: יגאל בחור כארז, אבל רכלן לא קטן. קצת קשה לו לקבל דעות של אחרים, ויש בו משהו מאיים. גם הוא כמו דנה, פעם הכי כיף לראות אותו ופעם הכי מעצבן שיש. בנתיים יש עניין קדימה במשחק!

יואב
רושם ראשוני: לשכב עם יואב
תכלס: בחור נחמד,מוכשר(שר מקסים) ,חכם לא מתנשא ,מנסה נורא ורוצה ואפילו הייתי רוצה לראות אותו
הופך להיות המינימי של יגאל אבל מתאמץ מדי ,משעמם מדי ולא מוצא מה עוד נוכל לקבל ממנו
יכול לאזן את הבית כדמות אחרת ותו לא .מהלב הייתי משאיר אותו כי הוא בסדר ואולי נראה עוד  משהו ממנו אבל לא יקרה כלום אם בנסיעה  הביתה, יעצור בפלאקה בדרך יגיד שהוא חבר של יגאל .
יורם
רושם ראשוני: נחמד!
תכלס: אולי זה בגלל הדת ואולי לא, אבל יורם מביא משהו שונה ואיכותי לבית האח הגדול. באמת כיף לראות אותו. טיפה מבאס לראות אותו מתבודד כל כך הרבה פעמים. אבל בסך הכל ברגעים שכן רואים אותו, הוא בהחלט מעניין. קדימה במשחק!

לי עוז
רושם ראשוני: יאללה איזה סטלן!
תכלס: סטלן בן למשפחת סטלנים (לפי מה שהוא מספר. לפעמים מצחיק ,יותר מעיק אבל יש משהו   בו שכן מוסיף לבית ,בעיקר הלוק.. כי פשוט צריך כאלה היפראקטיבי בפוטנציאל .על מי אני מנסה לעבוד?  לא יקרה כלום אם יעשה איזה עסקת תיווך כביסה לכוכבים הבאים  לפני שייצא.

ליאם
רושם ראשוני: למה היא מדברת ככה?
כן ליאם..: ליאם! למה לעזאזל את מדברת כמו המורה תרצה ? אוקיי, הבנו שעבר עלייך הרבה בחיים(בעיקר בלאמלל את הוריה,קשר סימלי), אבל את מאוד מציקה. ליאם נהנית לחפור לכולם על זה שהיא רוצה את הגבר המושלם ושאין סיכוי שחבר שלה יקרא לה מאמי. יופי לך, כפיים. עכשיו דברי על משהו אחר. אה לא, היא שוב רוצה לחפור על זה. ליאם בנאדם קשה, ולא כיף לראות אותה. אז נכון שיש בה כמה  איכויות שאין בבנות האחרות בבית, אבל כמה אפשר לחפור. לבקשת הקהל..הביתה!

ליהיא
רושם ראשוני: נערת הואלי גירל שרוצה בוורלי(הילס)
תכלס: ליהיא מתוקה, היא לא עושה בעיות, אבל גם לא מביאה עניין. את ההורמונים שלה פגשנו כמה פעמים ואם תישאר גם נראה ממנה פעילות אבל פשוט היא לא מעניינת רק חמודה וקשה לדבר אנגלית ולעבור את הקהל הישראלי(תשאלי את..נו איך קוראים ליפיפיה שהכניסו במפתיעה בעונה שעברה? איך?) אז זהו,הביתה!
נופר
רושם ראשוני: מצחיקה. איזה חיוך! "רוצה גונדי"
תכלס: הגרסה הנשית לאלירז ,פלפלית ,היפרית,אומרת וזזה איך שבה לה אומרת מה שרוצה.
לפעמים גסה,לא רגישה,משתעממת מהר רוצה תכלס  אבל תמיד מעניין שהיא  בסביבה.
קדימה רחוק במשחק.

סיון אברהמי
רושם ראשוני: חוקרת מח בבר אילן ,מישהו בכלל שם לב למיקרוסקופ בפרומו?
תכלס : נכון היא יפה וסקסית ומאוד חכמה אקדמית(כנראה) אך חסרת בטחון רגישה מאוד ובזכות היחס הלא רואה אותך ממטר של עמיר זכתה להיות המאמי הלאומית של הבית וסדרה מערכת יחסים למסך בפחות מ 24 שעות ותוך 48 שעות שלישיה הבחור הטוב היפה והמקסים להביא לאימא או המופרע הכאריזמתי  שלא עושה חשבון ..היא כבר בפנים,צריך אותה! חוצה מזה פרידה הבטיחה שהיא תשמור עליה בחרוף נפש ואף אחד לא רוצה להסתבך עם פרידה.אף אחד.קדימה במשחק!

סיון דרור
רושם ראשוני: אוהו, חוזרת בשאלה. מחצאית ארוכה ועצובה למיני שמח וקופצני. פרומו מטופש.
תכלס: הפרומו גרם לי מאוד לא לאהוב את סיון וגם עכשיו אין ספק שאגואיסטית במסווה של הרבה דברים מגניבים.. , אבל אחרי השהות שלה בבית, גיליתי דווקא בחורה מאוד נחמדה עם הבגדים הכי מתוקים שיש. אז נכון שהיא גם קצת פרחה, ושהיא גם מעצבנת לפרקים, אבל היא באמת הרע במיעוטו היחסי מקרב הבנות. בינתיים קדימה!

עמיר
רושם ראשוני: ערס חתיך.
מהסוף להתחלה לא יעזור לשונאיו  הוא ימשיך במשחק קדימה בכל מקרה ,אפשר להגיד עליו הרבה דברים לא יפים ושנפשו צריכה טיפול דחוף בכמה מקומות(אבל כולנו שרוטים השאלה באיזו מידת עומק וצלייה חברתית) האובססיות שלו ,האגו,היחס לנשים,האגרסיביות ,סה"כ יש לו ראש על הכתפיים הוא איש שיחה(למרות שהרב לעצמו ועליו) פלרטטן מקצועי ויותר מכל הוא זה שיחד עם עוד מס' דיירים אנחנו אוהבים את האח הגדול..עמיר סיפק לנו אקשן ללא הפסקה מהכניסה לבית וזו רק ההתחלה..קדימה במשחק כי צריך אחד כזה,עדיף שניים !     
עתי
מבט ראשון ולגבי השניים : הוא מדבר סינית והוא חתיך,נראה מצוין.
תכלס: בניגוד לעמיר שהוא רק פנים יפות, אבל מבפנים די מזעזע, עתי מקסים אבל די משעמם(וממשפטי אני עומד להציל את העולם ולעזור לחלשים בשיחה עם סיון ד' כבר מאסנו). החיוך כובש והוא הבחור שהרבה בנות(בולט בטוקבקים) היו רוצות להביא לאימא הביתה, אבל הוא צריך להתבטא יותר כגבר השני בבית. כגבר הצופים רוצים לראות אותו עומד למול עמיר ,מראה נוכחות ומביע עמדות וסוחף אחריו,.מצפה ליותר, קדימה במשחק!

פרידה
רושם ראשוני? גבר גבר
בהתחלה היה לה מאוד קשה לא התחברה והיתה די בשקט אבל מהר מאוד הבהירה עמדות(לא מחלקת סיגריות גם לא לחברים הכי טובים שלי) נפתחה,התחברה לכולם,הרגיעה שצריך
,מגניבה ,משוגעת אמיתית  וחכו עד שמישהו יעלה לה את הפיוז,מבטיח לו קצר בכל הגוף,קדימה חזק מאוד במשחק!.

רינת ושירן
רושם ראשוני: תאומות פקאצות שמשחקות במגניבות
תכלס: התאומה של ג'קי, שירן חמודה מצחיקה רגישה ונעימה(ומקווה שלא התבלבלתי בשמות)
ומערכת היחסים שלהם תענוג וכיף לעין.השנייה רעשנית קופצנית  ובמשימת בי"ס וואוו כמה צעקות סתם,כלום כמה רעש,דייי!!..מי שיוצאת עם ג'קי,מתוקה וממש היה כיף לראות אותה תומכת ומפרגנת לו שכולם צחקו עליו במשימת האנגלית. שתמשיך קדימה.!,התאומה השנייה אין בעיה שתלך ומספיק לנו אחת בהחלט וג'קי צריך אותה לידו.

ולרושם שני מתובל חברתי ,כמה תמונות שיעזרו לכם להחליט(למרות שמודה שקשה מי יאמר שלום לבית האח ביום רביעי?)  ..הכל צפוי והרשות נתונה לבורא ה sms 
עמיר
 
מאוהבת

בחיצוניות נמוך קומה
בפנימיות בנתיים..גדול מידות 

עזריאל וגבריאל
נופר וג'קי

דנה וליהיא
משימת אנגלית



יואב  

שירן,רינת לדעתי רינת

הגמד טוב טוב..קסם

גנגסטר ,מציל וגודואיסט
בדיחה? כן,בכל מקרה

אנחנו מגניבות ומשוחררות ונטולות מעצורים
נעשה הכל רק..אל תשלחו אותנו הביתה
 
עוד הפעם ,שירן לדעתי
? מישהו חושב אחרת

סיוון ד' בראפ של דוסית

הלו יגאל
איפה המינימי שלי יואב
נופר "גונדי 

ליהיא,סיוון ודנה 

עתי בהפסקה פעילה במחששה
קצת פלפל גבר קצת פלפל 

בחדר המנהל הגדול