יום שבת, 25 בדצמבר 2010

xx ליאם שולפת ציפורניים ובשקט בשקט מתחברת ל..

ליאם אומרת לדנה שבא לה פשוט ושטחי,כן בא לה לילדה,שטחי ופשוט. זו שנפנפה בדגל התחכום והמניפולציה ,עמיר אומר שנמאס לו מהמקום הזה ואיזה מזל שאולי הערב ישתחרר מזה,ברור שאף אחד לא מאמין לו.
סיוון יושבת עם דנה באיגלו מדברות על ליאם ועל היחסים בין ליאם לסיוון ולשאר הדיירים.דנה שצריכה את ליאם לידה כחלק מ"הקליקה" אומרת שליאם מסכנה והיא רוצה ומשתדלת ושסימנו אותה(מעניין למה)ושליאם היא בעצם נכס לבית האח הגדול 3 .דנה ממשיכה ואומרת שליאם מקסימה ושיהיו ימים שאחרים יילכו ושסיוון תישאר לבד והיא צריכה את ליאם לידה כי היא נאמנה(ברור,סמל ומופת לנאמנות והיושר) סיוון אומרת לה שהיא לא רוצה ולא יכולה להיות צבועה ולהיות איתה מתוך אינטרס אבל זה מציק לה,דנה משכנעת אותה(שכל רגע בשיחה מסתכל על המצלמה) להיות אינטרסנטית כי זה משחק וככה זה פה(מה שנכון אבל הוכח שאפשר אחרת ועדיפה עמדה ברורה ועמידה בעקרונות ודרך ע"פ דברים אחרים בטווח הארוך הדרך חשובה יותר).הם מסכימות שליאם מסכנה בכך שהיא דחויה ע"י שני הגברים האטרקטיביים היחידים בבית וגם עתי אמר לה אתמול שהיא לא נורמלית ויש לה אש וחצים מכל כיוון והיא מבינה את זה כי גם היא(דנה) נראת טוב מרב החברות שלה ובקלות שהן יוצאות היא תהיה יותר אטרקטיבית וגם ביחסים שיש לה עם חברות חלק מהן משרתות אינטרס אחד ועם חלק אינטרס אחר והיא לא מתייחסת לכל החברות שלה אותו דבר.דנה אומרת כל השיחה שהלוואי וליאם תישאר ומעוצבנת על ליהיא שכל הזמן לדעתה יורדת עליה(על ליאם). 
בנתיים ליאם עושה עבודה על כל מי מהדיירים שפוגשת יוזמת שיחה בין השאר אומרת שרוצה להתאבד (בשיחה אישית ואינטימית עם דנה באיגלו ..בוכה כמה שניות אומרת שמעדיפה לשתוק וממשיכה ..לדבר על עצמה ומצבה(למצלמה כמובן).
זו רשימת הדירים שליאם הספיקה לדבר איתם ב 24 השעות האחרונות שיחות ארוכות לטוב ולרע - יואב,ליעוז,רינת ושירן,עמיר,עתי,ליהיא,דנה ויש עוד .. 
 דנה בשיחה עם סיוון אומרת שליאם מקנאה נורא בסיוון ,(ברור) והיא מכירה את זה על עצמה עם החברות שלה ולסיכום יש קווי דמיון כמובן בין כמה מהדיירים ובין השאר בין ליאם ודנה בכמה מהתכונות הבולטות.
לגבי הערב ליורם הסיכוי הגבוה יותר לדעתי להיות מודח כי גם אין לו תמיכה מהבית והקהל אחר האישיות אחרת בהתחלה בלט יותר (בהצקות וסיפור קריאת התנ"כ של פרידה בשרותים שעורר באלאגן ) ועכשיו השקט והאהדה דווקא יכולה לעלות לו ביוקר .אבל גם לליאם יש סיכוי גבוה לעוף ,יגאל ועמיר די בטוחים לדעתי.ליאם היחידה שלקחה את ההדחה כנקודת מוצא להתאפס להתחיל לעבוד ולשלוף את ציפורני "הכלבה מהגהנום" הדיפלומטיות והמתנסחות בנתיים מהאין בררה הפונות לאנשים מתוך נחיתות(כאלו שלא ספרה קודם לכן והתנשאה עלייהם במודע ייעצה להם וכו') אבל מאוד יכול להיות שהבמה שהיא קיבלה ב 48 השעות האלו יעמדו לזכותה הערב ובכל מקרה כל הכבוד על ההתאפסות וכבר אמרתי,הבחורה עקשנית,מאוד עקשנית.
מעניין יהיה מותח מאוד הערב...
ערוץ 2 - קשת- 21:00 
מדהים איזה מוחות עומדים מאחורי התוכנית ואיך מצליחים ליצור יצירות אומנות ממש וכל רגע של שעמום וחיסרון בעניין במסך ממונף בין רגע ליתרון ו"פתאום"  קורים דברים בקצב מסחרר ואין רגע דל.
הערב נדע ,מי יהיה המודח השני מבית האח הגדול בעונה ה 3??

זו הנקודה שבה הרגישה דחויה
והבינה שחייבת לקום ולפעול לשיפור מעמדה בבית ובחוץ

" אני עומדת במעגל ומביטה סביבי אני מושיטה את ידי "
ו..אף אחד לא חבר שלי...

פרידה שומעת את השיח של ליאם עם יואב
והפרצוף שלה אומר הכל..

הקנאה של ליאם בסיוון מובנת ובולטת