יום שבת, 15 בינואר 2011

הערב 2 הדחות -שיחות מצלמה אחרונות,דנה,עמיר,ליאם,סיון,פרידה,ג'קי ונופר-האח הגדול לצפיה ישירה בעדכונים

ג'קי ונופר ממשיכים להתקשקש וכמו בשיחות בין סיון ועמיר גם כאן המובילה היא נופר וג'קי לא ניצל נכון את המעמד שזכה לו בטיסה לספרד, את האהבה שקיבל ואת הגעגועים של נופר, שהיו סוג של ביטויי אהבה פיזיים ונפשיים שלא מינף והשתמש בהן באופן נכון.

נופר רוצה טיפוסים כמו עתי לשם היא מכוונת ואלו השאיפות שלה למצוא מישהו "אשכנזי" כולל מעמד,ארנק ובעצם אמרה מההתחלה שהיא מחפשת חיים טובים במסווה של "שאפתנות" ודיברנו כבר על בנות ה 20 של היום שכל התנועות "הפמיניסטיות"  וסדנאות "העצמה נשית" הן חלק מהגורמים שהיום בנות ה 20 (לא בהכללה כמובן,רובן) מחפשות את הארנק ומתפשרות על הרבה דברים אחרים כמו רגישות,רומנטיקה,חיזור או בעצם אהבה "יפה כמו באגדות".

תוכניות כמו "השפנפנות של יו" ,קנדרה ושמנדרה ,הקרדשיאן וחבריהן ממלאות את המסך לא פלא שבנות ישראל מוצאות מודלים "קלים" לחיקוי,נופר וליהיא רוצות להיות שחקניות,דנה אומרת אני סקסית פלרטטנית ומחוזרת ולא אני אישה יפה,חכמה ומעניינת.

דנה כינסה את המטבחון שלה בנסט ,עמיר,סיון וליאם הקשיבו ל"מונולוג" המצלמה שבו דיברה על הצביעות של פרידה(אני מבין אבל..לא את!) ועל כמה היא אישה סקסית,פלרטטנית ומחוזרת ולזה היא רגילה ומה שמו אותה עם בני 20? ואני אומר ,דנה יקירתי את חתיכה,למדת ללכת עם ציץ קדימה טוסיק אחורה ונוכחות בימתית של :"הנה לכולם, אני פה.." רק שאם היו מכניסים עוד 2 בנות גילה ומספיק אחת "כוסית" בעלת נוכחות "ולשון שנונה" היתה הרי מלחמת עולם ,הספיקה הגיחה של לידיה שלפני שקיבלה האורחת החדשה(והדי נעימה יש לומר),שחררה :"ג'יפה רצינית" אז אני לא יודע כמה כדאית לה השאיפה לראות נשים "רציניות כמוה" בבית.היא בעצם מתכוונת לגברים אבל לא תאמר זאת כמובן.


2 ההדחות הצפויות גורמות לכולם חוסר בטחון ולרצות לומר ולהראות "לצופים" שכדאי להשאיר אותם בבית ובכל מקרה מי שיודח הערב הוא אלו שהם "האנמיים" ביותר או אלו שהעלו כבר את הסיפים מבחינת הרב כדוג' ליאם,דנה עדיין פקטור משמעותי בבית כקונטרה לפרידה אבל עדיין גם לה סיכויים להיות המודחת שבסיכון הגבוה ביותר הם: יואב,שירן,ליהיא או ליאם שכמו שהרגשתי לפני מס' ימים בין עמיר לליאם מתפתח משהו כי עמיר חייב לגרום לסיון לקנא וליצור דרמה ולליאם זה טוב מבחינת רייטינג ואם ליאם לא תודח צפויה התפתחות מעניינת. 


ואחרי הריב המתוקשר בין פרידה לדנה :
עתי ממשיך, ממש כמו מסורת, הקבועה בבית, להקריא את התנ"כ לאלעד וליהיא ומפרשן ממש יפה ואין כמו השבת לכך.

שבת לשלום .