יום רביעי, 5 בינואר 2011

האח הגדול 3 לצפייה ישירה עדכונים און ליין ופרשנות-big brother israel 3

הארוויזיון מתקרב והאח הגדול משמיע את כל שירי הארויזיון המוכרים והמקסימים ובאוויירת היורו הדיירים מנקים ומסדרים את הבית .

הדיירים מתעוררים הבוקר עם השיר "לידיה הלוהטת" של הלהקה האגדית גזוז(בסרטון להקת דודה,כבוד,איזו נוסטלגיה  ). לכשמסתיים השיר עתי אומר שלידיה ישנה ולא שמה לב למילות השיר. עתי חוזר לחדר השינה להעיר את לידיה שתשמע את השיר לכבודה.
 יחד עם לידיה הוא מעיר את שאר הדיירים הישנים- התאומות, יואב ואלעד שעדיין לא קמו. אחרי שקמו לבסוף,הדיירים מכינים שתייה חמה, ויואב עורך חזרה ספונטנית עם ליהיא, שמצליחה לשיר את השיר במלואו. יואב המרוצה אומר לפרידה שהוא גאה בדיירים על שלקחו את המשימה ברצינות והשקיעו. בינתיים בחצר לי עוז ועתי יושבים בכרכרה ומדברים על פרידה. לי עוז חושש שדיירים רבים מתעמתים איתה, ואומר שיש סוג של "עליהום" על פרידה בבית. עתי אומר שהיא,פרידה קשוחה ולא מתייחסת לדברים שחושבים עליה, ומוסיף שהוא לא חושב שפרידה מוטרדת מהמצב כלל(זה לא נרא כך ופרידה מאוד מוטרדת מהמצב). ליהיא ופרידה מצטרפות לכרכרה ולי עוז משעשע אותם בסיפורים מחוויותיו בניו יורק.

כך נראו חילופי משמרות בין האח גדול בספרד לאח גדול בישראל וההודעה על התחרות הערב.
לידיה בחורה מקסימה ואהובה ומוערכת בספרד והיא הגיע לבית האח הגדול בישראל שהשנה רובו , די נפוח מעצמו ובנוסף גם הדיירים בסכסוכים פנימיים אבל כנראה שכך אנחנו נראים אם זה איזשהוא מדגם מייצג של חלק גדול מהאוכלוסיה .לכל אורח מגיעה "הכנסת אורחים" הולמת ומכובדת לפחות ואנחנו(הישראלים) מנפנפים במסורת הכנסת אורחים..קשקוש,חארות בלראות ולהראות אנחנו אלופים,"איך זה מצטייר ,איך זה נשמע?מה יגידו השכנים?www.yalla.yalla זה וכו' .אז נכון שהתאומות,יגאל,לי עוז,אלעד (כמובן שיודע ומרגיש מאז שנולד מה זה להיות שונה ויכול להעביר קורסים בחברות ויצירת קשרים ורגישות למרות תלונות הדיירים על ניבולי הפה) ,עתי אלו היחידים שניסו לדבר עם לידיה ולהתקרב .דנה ,מרגע שראתה"כוסית" אפילו מפנה עורף ולכן שאני שומע כל מיני מנטרות בשקל על אנרגיה חיובית,נאורות,שפה וכו' אז קודם ולפני הכל המכובד האמיתי הוא זה המכבד את הבריות ולראות את ג'קי בספרד מעורר התפעלות "ושיתפוצצו" הציניקנים . אנשים מנפנפים בפופוליסטיות זולה והמצלמות מראות הכל ובסופו של דבר לקו הסיום יגיעו אלו שציגו לטוב ולרע דרך ונגעו בצופים,אופי מפלסטיק לא עובר ולא יעבור ,צביעות יכולה להימשך זמן מוגבל בלבד ולהיות "לעזר" בתוצאה ,התשלום יהיה יקר יותר והסטיגמה תישאר.גם פרידה וליאם לא התייחסו ללידיה באופן די מופגן ודווקא הן בימים אלו שכבר עברו סכסוכים ומכירות את התחושה ואלו שעל "תקן" מרצות "ומדריכות" רוחניות לחיים טובים ,הכל בכאילו.ריק.חבל.
ובבית סיוון ועמיר שוב צעקו אחד על השנייה ומתי שהוא זה יתפוצץ למישהוא בפנים.סיוון,עצבנית,נכנסה לחדר ואלעד נכנס אחריה למיטה שלו ומרגע שהביטה באלעד חייכה ונרגע ואז שלי עוז נכנס לחדר ושאל מה עובר עלייה החלה לבכות,קמה ונשכבה על לי עוז שמשום מה האח הגדול בחר לקרוא לו דווקא באותו הרגע הקסום וסיוון..נשארה עצובה לבד בחדר.