יום שבת, 8 בינואר 2011

האח הגדול 3 לצפיה ישירה בעדכונים הכי חמים -המועמדים להדחה ,ליעוז מאיים במלחמה על דנה -big brother israel 3

ג'קי ולי עוז ישבו בסלון ודיברו על הנעשה בבית והמצב המסובך בין כולם ושיש אנשים שאסור לסמוך עליהם והתבאסו על ההדחה של יורם שלטענתם היה לב ליבו של הבית איזן בין כולם ויורם איש טוב וחכם ולי עוז שואל את ג'קי איפה היה יוצא לו לשבת עם "מתנחל" ובעל יקב ככה לשיחות ריקודים?השיחה מתפתחת להתפרצות של יגאל שלי עוז מבין שלא יגאל זה שסתם בא והתפרץ אלא בגלל "ששטפו" לו את המח התאומות ויותר נכון היתה רינת שנפגעה מג'קי .נופר היתה אתמול גם עצבנית על פתיליה ואסור לעצבן את נופר,לא כדאי.

לי עוז אומר שדנה צבועה(לא??!) וממשיך, שהוא על סף מלחמה עם דנה ואם היא תמשיך בהתנהגות הצבועה שלה הוא ימרר לה את החיים בבית כי מה שקרה שאחרי שדנה קוראת ללי עוז "חולה נפש" ו"התנהגות אלימה,פסיכופט" היא יושבת איתו מפרגנת לו,אומרת שהוא האדם הכי כיף לשבת איתו ומצחיק בבית בזכותו וכל זאת כמובן רק בגלל שהיא לא רוצה שהוא ישים את השם שלה והוא אומר שהיא כנראה לא מבינה כמה היא מטומטמת שהיא חושבת שאנשים טפשים.
לי עוז אומר גם שצריך להיזהר מעמיר(עכשיו מצטרף גם אלעד הקטן/גדול לשיחה ומסכים) .שסיוון עוברת גם בסביבה היא נעצרת ולי עוז משתף אותה ומעיר לה שלא תהיה תמימה והם שוקעים לשיחה בת שעתיים שב לי עוז משתף אות לגבי "החברות" שלה ושלא תסמוך על אף אחת כולל "הקרובים" אליה ביותר ובטח שלא תאמין לשמועות ואם היא שומעת משהו לבוא לדבר ולהסתכל בעיניים את כבר תדעי הוא אומר לה.

מה שחשוב היה ללי עוז להעביר לסיוון שהשיחה הזו תעבור לאזני דנה והיא תחשוש ותיזום שיחה איתו.
השלישיה אלעד,לי עוז וג'קי "מתגנבת" לשרותים שהוא כמו "המטבחון" מכיוון שזה המקום שיש בו פרטיות.ועידת הפסגה, מתעסקת בנושא המחנה של ליאם ודנה, כשהם מסכימים שליאם החלשה בבית ואין מה להתרגש ממנה הויא מנסה ומתאמצת מדי למצוא חן ושום דבר לא אמיתי אלא מיאוש.הם מסכימים גם שעמיר הוא סימן שאלה גדול והוא מנסה להיות כאילו בסדר עם כולם אבל זה יתפוצץ לו בפרצוף כי אפשר באמת לא לנקוט עמדה ולבחור צד וברור שעמיר האחרון שאפשר לסמוך עליו בבית(לדעתי אפשר לסמוך עליו יותר מרב האנשים בבית בנתיים..) .בכל מקרה לי עוז שכל רגע קם לדלת לראות אם מישהו  מאזין להם נחוש לחשוף את המחנה דנה - ליאם.

נופר נכנסת לשרותים בכוונה ומחכה לג'קי לכשהיא שומעת אותו מגיע היא יוצאת,עצובה,אומרת שחייבת לדבר איתו ונראה שנפר בשלב הזה,ממש,ממש אוהבת את ג'קי ורוצה אותו פיזית הם מתחבקים,מתנשקים ואני לא מבין למה ג'קי מנשק אותה כמו ילד בכיתה ו' על הלחי בנחמדות שרואים שהיא רוצה רגש חום וקרבה פיזית/גברית במקום לנשק אותה "בעבריינות" כמו שאומר המז'יק ? אני בטוח שאם ג'קי היה רוצה היינו רואים זוג אמיתי שלישי בבית האח הגדול ומשהו קרה לשניהם מאז ג'קי טס לספרד.

הערב תוצאות תחרות הארווזייון ואין לנו סיכוי כי פשוט לא היינו טובים אבל ככה באווירת השבת ולטשטש את אווירת המלחמה באוויר ובאמת עניין של זמן עד שלי עוז יוציא לדרך את התוכנית שלו.בנתיים תתענגו על 2 הביצועים - האח הגדול בישראל והאח הגדול ספרד .  


"בנדידו" - ליהיא ,לי עוז,נופר ואלעד .

       

"אבאניבי" -כל משתתפי ודיירי האח הגדול בספרד הGH12 .

שבת שלום תהנו.