יום שישי, 7 בינואר 2011

האח גדול 3 לצפיה בעדכונים און ליין -הבית מפולג המועמדים להדחה יצירתיים במיוחד יגאל,פרידה וליהיא-bigbrother israel 3

דנה משתפת את רינת וליאם על מצבו הרגיש בבית של יגאל . דנה חושבת שיגאל מרגיש  לבד ובודד ומניחה שהוא סובל מרגשי נחיתות.הבנות מגיעות יחד למסקנה שצריך לעזור לו כי המריבה אמש נובעת ממצוקה אישית ופנימית שלו. כשדנה מגיעה למטבח,פוגשת ביגאל שלקח על עצמו להכין את ארוחת הצהריים היום. דנה עוזרת ליגאל לבחור מצרכים ומתפתחת שיחה, בה גם ליאם(כמובן) מצטרפת לגבי היחסים בינו לבין ג'קי. יגאל מרגיש רע עם מה שקרה ורוצה להתנצל על איך שהתבטא כלפי ג'קי.  דנה קוראת לג'קי לעזור לה במטבח  ולמעשה מפגישה ומעמתת אותו  עם יגאל שמנצל את ההזדמנות כדי להתנצל. יגאל אומר לג'קי שהוא אוהב אותו מאוד וגם את נופר ולכן היה לו קשה במיוחד לשמוע על כך שהיו צעקות מבחוץ שהזהירו את נופר מפניו(הצעקות בחוץ יכולות לשנות מהלכים בקלות). ג'קי נכנס לחדר השינה ומתנצל על המריבה מאמש. הוא מתנחם בתמונות של המשפחה שלו ומוסר להם את אהבתו. פרידה יושבת עם נופר לאכול יחד והן משוחחות על יגאל(שיחת היום). הן מגיעות למסנה שבלעדי דנה, יגאל לא היה יוזם סולחה עם ג'קי ושיש סיכוי שזה ממקום אגואיסטי והוא רוצה לנקות את השם שלו מהפחד להיות מודח מחר. בהמשך השיחה נופר מעבירה ביקורת על שירן וההתנהלות שלה לג'קי לפני שלשום בלילה.
פרידה בקונכיה בשיחה עם ליהיא (אחוות מועמדות להדחה) ועתי מדברים על ההתנהגות של יגאל,הסיבות והמטרות ונדמה שמצבם של שלושת המועמדים קשה להם מאוד מבחינה נפשית ושהביטחון שלהם מעורער מתמיד .יגאל ששפע ביטחון נראה לחוץ במיוחד ופרידה מבקרת את זה שג'קי בא אליו(ביוזמה של דנה) ולא ההיפך ובעצם רוצה לומר שיגאל שמר על מעמד גנגסטרי שמגיעים אליו לחדר לשיחות ויש בזה משהו.ליהיא מבין השלושה הכי מאופסת על עצמה כי לדעתי די משלימה עם כך שיש סיכוי טוב שתודח מחר אבל הדינמיקה בבית שונה לגמרי והסיכויים של כולם די שווים ורק המעשים של כ"א מהם כולל שידור התוכנית מחר בערוץ 2 הם אלו שייקבעו את גורלם . אנחנו עוקבים בדריכות ובכוננות ומפלס המתח עולה מרגע לרגע,הבית מפולג ,מתגבשים מחנות בין הדיירים והחשדנות מורגשת ובולטת וכל מילה לא במקום או צעקה מבחוץ יכולה לגרום לרעידת אדמה בבית .
הערב הוא ערב קריטי לדיירים המועמדים להדחה וזה הזמן ליצירתיות והתנהגות שתגרום לכם הצופים לסמס  לדייר הפיבוריט שלכם ולהשאיר אותו בבית. מי יהיה המודח השלישי מבית האח הגדול 3 ?? מי זה יהיה ?
יגאל,פרידה או ליהיא?
אתם קובעים אתם משפיעים ואנחנו נעדכן אתכם בכל עניין והתפתחות און ליין .
בנתיים פרידה נרגעת בג'קוזי ,ליהיא מפיגה לעצמה את המתח ושרה בכרכרה ויגאל..בבית .