יום שלישי, 4 בינואר 2011

האח הגדול 3 לצפייה בעדכונים כי חמים -מי המועמדים להדחה ? מי בברוגז?מי בשולם? מלחומת שליטה בבית

יגאל ופרידה בסכסוך עמוק.לפני הצהריים ישב יגאל בכרכרה ועישן סיגריה.פרידה יצאה לעשן,התיישבה לידו המתינה מס' שניות (כי כנראה גם ציפתה לבוקר טוב מיגאל)  ושאלה אותו :"אנחנו עדיין ברוגז"? יגאל בתגובה הרכין ראש כועס כיבה את הסיגריה קם ונכנס חזרה "הביתה".הקרע ביניהם עמוק ,יגאל העיר לפרידה ואמר שהיא פוליטיקאית ומדברת למצלמה .פרידה אמרה על יגאל שהוא פלצן "שלום כיתת האח הגדול 3".ברור שמדובר במאבקי כוחות בבית יותר מאשר מריבה על עקרונות.
גם עמיר ופרידה מדגמנים יחסים קרירים .ליאם עדיין הצל של דנה והולכת איתה ואחריה בכל מקום למרות שמוקד האש לא מופנה אליה.בנתיים..
גם ההתנהגות של ליהיא (למרות שבמשפחה שלה, האמא והאחות בראיון לרדיו קול אמריקה אמרו שקודם כניסתה לתוכנית היא ואבירם "בן זוגה" היו פרודים ובן הזוג רצה להתפרסם על חשבונה,זו גרסת האם והאחות) ועתי גררה תגובות קשות ועדיין כועסים ע"כ בבית,לפחות יגאל ולי עוז מסכימים שהתנהגות לא היתה ראויה וכועסים לא פחות מכך על עתי.גם התאומות מתלוננות על יחס מזלזל ואפשר להמשיך ולהמשיך ועוד לא הגענו לנופר ..
רשימת המועמדים להדחה קיבלה תפנית חדה מכיוון שהדינמיקה בבית השתנתה במהירות וכמו שצפינו בתחילת התוכנית ראשונים להתפרץ וליצור ריב משמעותי הם 2 מנהלי הבית האמיתיים ,יגאל ופרידה למרות שגם דנה דומיננטית מאוד ,יגאל די "פוחד" ממנה ובטח עושה לה כבוד ומראה עניין ומתרכך כל זמן שדנה רק בסביבה.
יגאל מועמד כמעט וודאי להדחה,ליהיא באחוזים גבוהים שתהיה מועמדת,פרידה?,,ליאם,דנה בסימן שאלה ,עמיר גם בספק אם יהיה מועמד פעם נוספת אבל כל אלו יקבלו את "קולות" הרב ומביניהם בהתייחס לספירה יהיו לפחות 3 מועמדים ומצב טוב ליותר.
לגבי פרידה ועמיר "היחסים" הקרירים שדיווחנו עלייהם קודם לכן הפכו באחת לעימות "מתוקשר" בבית לאחר שעמיר קרא לפרידה "חולת נפש" וזה לאחר תגובה  שלה לסיפור שלו בצחוק על חבר שלו שאוהב בחורות שיכורות ,פרידה אמרה לו שאם חבר שלו כזה גם הוא כזה .סייוון מייד יצאה להגנת עמיר,יצאה לדבר עם פרידה שמצידה אמרה שאת עמיר מעריצים ילדים ולא צריך להגיד דברים כאלו ובנוסף מתלוננת על הצעקות של עמיר בבית ,סיוון לא נשארת חייבת ומגינה על עמיר ואומרת לפרידה שגם היא עצמה צועקת ולגבי סיפור הבחורות ,אומרת שיש בחורות רבות שמשתכרות בכוונה להשתכר וזה נושא לכשלעצמו .פרידה אומרת לסיוון שכשהיא צועקת זה מגיע ממקום אימאי ושעמיר צועק והוא צועק בלי סוף בבית הוא צועק ממ קום שתלטני.פרידה אומרת לסיוון שמגיע לה מישהוא טוב יותר. אוקיי.רשמנו.ליאם סיכמה את המריבה אחרת,מבחינתה לעמיר מגיעה התנצלות ,פרידה הגזימה ואומרת שמבחינת פרידה אם אתה גבר,אתה נחות.(בפוסטים הראשונים כתבנו ע"כ בתחילת התוכנית,תזכורת:פרידה לכלב שלה קוראת "גבר" )  
כרגע הבית "שקט" ,מתכוננים במרץ,מדברים על לידיה שמשתפת אותם(לי עוז,ליהיא,אלעד,סיוון,ו..) בחיים וספרד.
לי עוז רוצה לתכנן משהוא ללידיה כי היא עוזבת מחר ומשתף את דנה ופרידה.דנה מצידה אומרת לו שהן עייפות ורוצות לישון. ממש צפוי וממש לא יפה מצד הדנה ,זו "קבלת אורחים" שאף אחד לא יה רוצה לעצמו ואחרי שרואים את ג'קי באיזו אהבה הוא התקבל שם זה אפילו מאכזב ומכעיס עוד יותר.הדיירים שהתחברו ובילו עם לידיה בטוח יעשו לה מסיבונת או טקס פרידה.ואח"כ מתפלאים ש..