יום חמישי, 6 בינואר 2011

האח הגדול 3 לצפיה ישירה בעדכונים מהבית הכי מדובר בישראל

ראיתם אתמול למה כנראה עם כל הנאורות,הססמאות והישראליות שאנחנו מנפנפים בא למה לא אוהבים אותנו בעולם?,שנכנסה לידיה לבית האח הגדול בישראל עמדה דנה מהצד כמובן יחד עם המינימי שלה ליאם התבוננה ודאגה לומר בקול איזה ג'יפה רצינית!!!,אני התביישתי בשביל דנה לא פחות מאשר מאשר בפני לידיה ,האם רק בגלל אופן הלבוש של לידיה? כאילו בנות ישראל "החסודות" ודנה בעצמה לא מתלבשות ככה ומפנפות בחמודותיהן? ,שלא לדבר על מסיבות ומועדונים . נוסף לזה הצביעות של עמיר שאגב כולם אנשים מעניינים וחיוניים  אחד לאחד לתוכנית ולמרקם, אבל שנכנסה לידיה עמיר קרקר סביבה כמו תרנגול ומייד רץ ליגאל לבקש ממנו שיגיד לה בספרדית שיש לו מועדון והוא איש חיי לילה וכשלא זכה לתשומת לב  ופידבק מלידיה, שמענו אותו קורא לה בימבו ולבושה כמו במועדון חשפנות שרגע לפני הוא היה עם "הלשון" בחוץ וראו כמה התרגש לידה ועוד לפני שנכנסה ושמעו שנכנסת דיירת, קפץ משמחה וצעק יש!! וביומיים הראשונים סיוון לא זזה ממנו שלא יאבד את עצמו ויעשה לה פדיחות..
עכשיו לגבי הסיפור בין פרידה לעמיר אז ככה,מה שקרה שפרידה התעצבנה נורא מהשיחה בין עמיר ליגאל ובנוכחות סיוון.עמיר אמר ליגאל "שייתן בראש ללידיה אבל שיידפוק לה קודם את הראש בקיר על מנת להקל על העניין" .את עמיר זה ממש הצחיק(גם את סיוון) והוא המשיך בסיפור משעשע (די רגיל וזה לא שורש העיניין) על חבר שלו שנוהג לבחור את הבחורה הכי שתויה במועדון כדי לסיים איתה את הלילה.עכשיו פרידה התעצבנה (ראו את זה בבירור) מ"לדפוק את הראש של לידיה בקיר" וגם אנחנו .הטעות של פרידה שמה שיצא לה לומר לעמיר הוא על הבחור שאוהב שיכורות וזה גם רק אחרי זמן מה ולא אמרה במקום וגם את זה סיפרה לסיוון ולא ישירות לעמיר וזה נשמע באמת פופוליסטי מדי ואם היתה מעירה או מתלוננת על "לדפוק ללידיה את הראש בקיר"  זה היה נשמע אחרת לגמרי כי מה לעשות בימינו אנו צעירים וצעירות יוצאים לבלות(גם מבוגרים/ות) ונשים ,בחורות שותות ועצוב או לא טוב או לא אבל זו הנורמה וכן נשים רבות יוצאות כדי לשתות,להנות ,לברוח מהמציאות וגם להשתכר ולמצוא חוויתיות,סקס ואולי גם אהבה אם זו הדרך או לא ,יש לפחות כמה מאות אלפים שהכירו ונשואים ממפגשים ספונטיים על הבר ומספיק עם ההתחסדות.
עכשיו שימו לב מי העמיד את ליהיא ופרידה : סיוון ועמיר(כזוג),דנה וליאם(המינימי של דנה בנתיים ..)אין תאומי הדחות,המ פתאום? כל אחד לעצמו .ממש.בנסוף כדי לחזק התאומות שירן ורינת העמידו להדחה את לי עוז ופרידה .את יגאל העמידו : ליהיא ועתי,פרידה,ולי עוז.יש מניעים ברורים כמו לי עוז שרואים שהוא לא אוהב שאומרים לו מה לעשות ואפשר להבין למה רוצה להדיח את דנה ויגאל כי הם כמו 2 הורים בעלי נוכחות מציקה בבית ויגאל הוא לא בדיוק מי שיקשיב להופעות הסטנדאפ ההיפריות שלו אלא אם הם קצרות ומצחיקות. דנה מצביע משיקולי נקמה ושליטה אימאית בבית ועדיף לה בלי פרידה שמאיימת עלייה בסמכות(שהתעררה מזמן) וליאם פשוט מצביע כמוה.סיוון נאמנה לעמיר והצביע פרידה וכועסת על ליהיא שסיפרה לה שחלמה שהיא לוקחת לה את עתי.זה היה חלום סיוון.חלום אבל כל חלום יכול להפוך למציאות..פרידה הצביע למי שרבה איתם ליגאל עמיר וזה הגיוני למרות שניסתה להתפייס עם יגאל שלא הסכים להיות צבוע.
כרגע הבית בפילוג שמי שלא מועמד יקבל בטחון כמו ליאם,דנה,עמיר,סיוון שדי מחוברים כקבוצה וסופ"ש הולך להיות רווי בארועים ובעניינים.בנתיים מהבוקר ג'קי לא מפסיק לדבר ולספר על החוויות בספרד,אנחנו ראינו כל דקה שלו שם ומי שפספס יכול לרשום ג'קי בעברית או באנגלית ולראות את כל הקטעים הטובים שלו בספרד.אלוף ספרד.
ההופעה, מביטים בפלזמה

בחורה אהובה בספרד,עדינה ונחמדה