יום ראשון, 9 בינואר 2011

מרכז רפואי אחילוב -אלעד צפני רופא ראשי -רינת,יואב,ג'קי,דנה ונופר אחים ואחיות,שאר הדיירים הם החולים - משימת בי"ח האח הגדול 3

זוכרים את התחפושות הזמניות שניתנו לדיירים בתחילת התוכנית ? אז,חלק המתחפושות היו בגדי האחות שהולבשו בהן התאומות רינת ושירן גיטר וכמובן שנראהאת כל התחפושות בהמשך במשימות נוספות ומעכשיו באופן אינטנסיבי יותר ויותר.
בית האח הגדול ייקרא מעכשיו ועד הודעה חדשה : מרכז רפואי אחילוב שאלעד צפני הוא הרופא הראשי והאחים הואחיות הם: רינת,יואב,ג'קי,דנה ונופר.שאר הדיירים הם החולים והם יקבלו טיפול בהתאם להנחיות הד'ר הגדול ,האח הגדול.

המשימה עוד לא יצאה לדרך וכבר רינת לא מוכנה ללכת עם נעלי הקרוקסחולים שהביאו להם וכמו שהזכרתי קודם לגבי ההדחה של יגאל שבכל דייר יש את הלנקרי באיזושהי מידה והשאלה מי נמצא לידו אז עמיר החל לצרוח שנמאס לו "ושלא יביאו לו עצבים כי הוא ...וכו' עזבו רק התחלנו..) .אלעד מיד אומר שהחולים לא מעשנים ופרידה מתעצבנת גם היא ע"כ ואומרת:" אין דבר כזה אני בריאה כמו שור" (: כמו שור זה נכון ורק בריאות פרידה.לי עוז אומר לאלעד :" אל תשכח שיש חולים שגם מרביצים לד'ר(: שלא נדע אבל קרו מקרים. אלעד עונה: "אני הולך להזריק לכם הרבה כנראה.." 

מרכז רפואי אחילוב נראה כרגיל כמו בכל הפקת משימה כמו בי"ח אמיתי ואפשר ממש להרגיש לא טוב רק מלהסתכל ,הצבעים,הדלפק,חדר בית החולים,המיכשור,כסאות הגלגלים החלוקים הלבנים ובבי"ח אוכלים רק עם מגשים .

בנתיים מאוד בולט כמה ליאם מנסה במהירות לנצל את "המצב החדש" בין עמיר לסיוון ומנסה להתקרב לעמוד מולו במקומות הכי אינטימיים ועמיר להבדיל מהתקופה האחרונה לא דוחה אותה ,אלא "פוזל" לכיוון נוגע לא נוגע וברגע ששניהם שכבו האחד ליד השנייה וקשקשו בשקט ביניהם,סיון (כמו שצפיתי מתחרטת על הצעד שעשתה) מיד מגיעה מתיישבת ביניהם ומתחילה לעשות לעמיר עיסוי בגב שהוא מצידו בודק אם ליאם מסתכלת כי זה תמיד מושך אנשים לידך אך לגבי ליאם נדמה שלא ממש דרושה השקעה של ממש כדי למשוך אותו אליה ובכל מקרה צפויה בגזרת מסדרונות בי"ח התפתחות מעניינת.

בריאות לכולם.