דנה, מתלוננת בפני עמיר או יותר נכון, מחממת אותו נגד ליהיא "השמש" גרינר.
עמיר אומר לה שאם הוא היה בחוץ בזמן הפיצוץ כל "הרעש" היה נמנע ואם הוא רק יפתח את הפה,האוביקט(ליהיא) ימצא את עצמו בוכה ויש לו פה,עמיר :"אני ישים לב לדברים האלו,למה שאת מספרת" ,דנה:"שישקו לי בתחת..באמת,גם חבורת עוברים וגם מלמדים אותי מה ומו..שהטרוריסט הראשי הזה(פרידה..אוו טרור..) שולח .." ומוסיפה עוד 2 ביטויים ביידיש שאני לא מבין ונראה לי שגם עמיר וסיון (שיושבת בצד ולא מגיבה) לא מבינים .
דנה ממשיכה:"על פתיתים מזוינים עושים לי כזה סימפוזיון,לא יקום ולא יהיה..לא רואה אותה ממטר,ושיעמידו אותי כל שבוע להדחה,לא מפחדת מאף אחד",דנה טוענת שפרידה גם הרסה את הכביסה של כולם ומציעה לעשות לכל הדירים כביסה וממשיכה :"שפרידה תחשוב פעמיים לפני שהיא שולחת אלי מישהו,אחרת ..יהיה פיצוץ"(מה היה עד עכשיו?) אני לא רוצה להיות רעה אליה.." ג'קי נכנס עם בובת המז'יק שלו ומפסיק את "הקריז" הלא זמני של דנה.
![]() |
| מצב מלחמה בבית,דנה בכוננות "מפני התקפת "טרוריסטים |
ג'קי נכנס עם הבובה ומעיר את-ה "שמש" ליהיא גרינר לחזרות לקליפ,לוחש לה לקום,איזה חמוד ומציע לה כוס תה,שואל כמה סוכר,ליהיא אומרת אחד וחצי, ג'קי אומר יאללה באוויר ובדרכו למטבח אומר בחיוך לדנה,סיון ועמיר :"איזה כיף הקליפ הזה,אני ממש נהנה" עמיר בתגובה, ממלמל משהו לא מובן..
בנתיים סוף סוף משהו רציני ובעל משמעות בבית,אלעד צפני,שגריר אזרחי ת"א בנאום כנגד עירית ת"א וכך זה נשמע:" כתושב ת"א מגיל 0,נכד לתושב ת"א ,נין לתושב ת"א-אני מתבייש!,מאוכזב,מעיפים את הצעירים,מיעוטי היכולת,האמנים,בונים מפלצות שמסלקות את הנוף,סוגרים את כל מקומות הבילוי,שטחים ציבוריים לפרטיים.." לי עוז מעיר:" למה שלא ייצא חוק כמו בניו-יורק ש 10% מכל בניין הוא למשפחות מצוקה?" אלעד מסיים:" ובכלל החנייה..ומה עם אוסישקין,גורדון"...היחיד שבאמת מדבר על דברים רציניים ולא מתעסק בשטויות הוא אלעד..סחתיין ומצטרף כמובן לכל מילה.
יואב גם ניסה להיות דובר הקהילה ההומוסקסאולית ולומר מס' דברים יחצניים לזכות הקהילה, אבל לי עוז מייד קטע אותו ב :"ככל שיהיו יותר הומואים ככה יהיו לנו יותר ציצים"..לי עוז עד שיש פה דיבור רציני,הח'ברה מניעים מהלכים.
ובכל אופן,החזרות לקליפ "חופשי זה לבד" ממשיכות באינטנסיביות,גם בחזרות לאבניבי האנרגיה בבית לא היתה משהו אבל כרגע מרגיש שכל רגע דנה עומדת להתפוצץ ולדעתי "מחפשת" כרגע את פרידה וגם עמיר יהיה חייב להפסיק עם הסבב הדיפלומטי וכבר עבר זמן מאז סיבוב הפיוז האחרון,שלא לדבר על נופר "גונדי" פתיל קצר שבקצר עם ליהיא ו"חמה" אש על פרידה..ו..זהירות!
האח הגדול 3 ממשיכים ואם "חופשי זה לגמרי לבד אז שיהיה בתנועה.."

