לא לעשן עדיף על לעשן בכל מקרה, אבל ביננו, יש אנשים שעדיף שיעשנו(אתם מכירים כאלו..) וזו שיחה ארוכה וכל אחד אחראי לגורלו הוא, ותמיד צריך ואפשר למצוא את הפשרה,אני בטוח שדנה מבינה אנשים שמעשנים בטח בתור מעשנת בעצמה ולכל אחד בד"כ יש איזשהו אובסס/רעל משל עצמו, ולא סתם נכנסו לבית רב של אנשים מעשנים, וכבר שנים מנסים להוציא את הקרביים למעשנים בארץ וכמובן אנחנו רוצים להיות כמו "המתורבתים" ו"הנקיים" ו"הריחניים" כמו במס' מדינות באירופה או בארה"ב ועדיין רב המחלות המוחלט הוא כנראה פסיכוסומטי(הכותב הוא לא רופא ומעשן בעצמו..) ועקב תזונה לא נכונה ואם אפשר למצוא יותר מ 2,3 אנשים מעשנים בעולם שהגיעו ומגיעים לגיל 100 המספיק דיו לדעתי לגלגול חיים, אז כנראה שאין ודאות שכל מי שמעשן מת מוקדם..
כמובן שעדיף ללא עשן בריאות, אבל לעומת זאת החיים בסטריליות, וכאילו שמירה אובססיבית על "אורח חיים נקי ובריא" גם לא נותנים וודאות לאריכות ימים, וזה קומפלקס מורכב הרבה יותר וממכלול של מס' גורמים ,ובד"כ שאדם שומר יותר אז הוא גם רגיש יותר ומייקל ג'קסון למשל הוא הדוגמא הקיצונית ביותר שאני יכול לחשוב עליה ויש כמובן את אלו ששומרים לא לצאת יחפים, ושקר להתלבש טוב וכו' ואלו לעומתם שיכולים ללכת בחורף לים ובריאים פיזית לא פחות, ולדעתי גם משוגעים לא פחות אבל סחתיין כל אחד והסטיות שלו .
פרידה הכט רחוקה מלהיות מושלמת,דנה רון רחוקה אותו מרחק בדיוק והעיסוק האובססיבי שלה במראה החיצוני כי הרי אפשר להרגיש ולהראות טוב בעוצמה , בבטחון בפנימיות וכמובן פרידה היתה מרגישה טוב יותר אם לפחות היתה מנצלת את החוויה החד פעמית בהחלט של האח הגדול, כדי לנסות ולו רק לצמצם בסיגריות כי ממש קשה לה לנשום .
העניין הוא לא הסיגריות, או הקרם, העניין הוא ששתיהן "חולות שליטה" חייבות שיהיו זקוקים להם,לחלק הוראות ולהרצות ולכן החוק אומר תמיד : הפוסל במומו פוסל והגמל לא רואה את דבשתו,ככה זה ....
מה שיותר מאכזב הם אנשים כמו לי עוז שאכזב ופתאום עשה הסבה מקצועית גם לדיפלומט ולא השמיעו קול ומי שלו משמיע,לא נשמע ובסופו של דבר נעלם..כך קרה לכולם בינתיים ולכן פרידה ודנה ימשיכו חזק למעלה והמאבק על ההדחה יהיה בין ליהיא לליאם,ומחר אתעסק רק בזה אם עד אז פרידה או דנה לא ישתלו אחת את השנייה בתור עץ לט"ו בשבט בבית האח הגדול.
חג שמייח(:
![]() |
| בימים בהם דנה היתה חיילת של פרידה במדים..דנה מתעקשת לסרב פקודה ,פרידה בינתיים לא נלחצת נותנת לדנה להשתגע ולצעוק שכונה ועדיין האדמה רועדת ששתיהן על אותה "הבלטה" זה רק מתחיל,יהיו עוד משימות תקציב |
