עמיר ממשיך את המסע הפוליטי ,הוא תמיד דואג להיפרד מכולם בהתרגשות ובהפתעה,עצוב ודרמטי ,ובימים הקרובים וודאי נשמע אותו מדבר "על ואל" התאומות בשבחים ובחיסרון שלהן בבית, ובכל מקרה,הבחור, עדיין ולמרות שנרגע, אחת הדמויות המרכזיות והמדוברות בבית האח הגדול בעונה ה -3