יום שני, 17 בינואר 2011

האח הגדול 3 לצפיה בכל העדכונים-עמיר מציג גישות שוביניסטיות ,הבנות "כאילו"נגד ,דנה וליאם מאכזבות

סיון, היא לא מסוג הנשים/הבחורות  שהייתי מצפה ממנה להתנהגות "בוגרת ובטוחה" למול "הגבר " שלה ,סיון בחורה מבריקה ומשכילה ומבינה  היטב את פעולות  המח,מערכות העצבים אבל מבחינה רגשית מתנהגת כעלה נידף,חסרת בטחון ועמוד שדרה ומונעת ע"י הסביבה הרי אתמול עמיר אמר לה לליאם ולדנה שאם יידע שסיון שכבה עם 50 אנשים ואפילו מס' נמוך בהרבה(נופר נכנסה ואמרה 30 והמס' הוא לא האישיו) הוא "יבעט" אותה חזרה לאימא שלה ,מצה שעורר מהומה בבית ועוד הוסיף לזה שאם "הבחורה לא טהורה" לא יעזור לה שום דבר הוא פשוט לא יהיה איתה.

 ומצד שני,לאחר כל הביקורת שלי על דנה,החמאתי לה על הכנות(סוף סוף) בנקודת השבירה שלה אתמול והתאכזבתי שוב וכנראה שנגמרו הצ'אנסים לבחורה "הליברלית" שמנפנפת אומנם בנשיות שלה אבל היום בבוקר "מרצה" לסיון על דרך התמודדות עם עמיר בזמן שהיא עצמה מכרכרת סביבו כמו תרנגולת מנסה להתחכך,לקבל תשומת לב למרות כל העלבונות שהיא סופגת ממנו("תתנצל עכשיו,בוא הנה.." ומשלא "סופר" אותה רודפת אחריו כמו בת עשרה) ,ההערות השוביניסטיות ובמיוחד למי שמציגה עצמה כאשה עצמאית וחזקה ומפנפת בדעותיה אבל רחוקה שנות אור מלהוות דוגמא אישית במיוחד בבית האח הגדול,בחוץ אולי זה מצליח לה.

הבנות קוראות לעמיר פרימיטיבי,אוקי ו..עדיין כולן רוצות בחברתו והן "נמשכות" בדיוק לטיפוס הזה וזה "ברור" למה?! ,הפוסל במומו פוסל וכל אלו אותן הנושאות סיסמאות ולשמוע אותה אומרת על ג'קי סמרטוט על מה??! על זה שהוא רגיש,מפנק,רומנטי,אוהב? לא צועק ורב בקולי קולות ומעדיף שלום והבנה ע"פ "לקיחת" מנהיגות בכח? נכון צריך אמצע,אדם צריך שיהיה לו עמוד שדרה,עקרונות ודרך אבל מי קבע ומה קבע מה נכון או טוב יותר? אנחנו חיים בחברה, שלה נורמות התנהגות מקובלות ,רב החברה, מורכבת מאנשים "צייתנים", סוג של רובוטים, הנשמעים לשלטון,לתקשורת, הנשלטת ע"י בעלי ההון, המנתבים את העם לצורכיהם .

אלו היוצאים מהקופסא הם אלו "השונים" האנטי ממסדיים אלו העומדים על שלהם והם המיעוט ובד"כ מהם "נבראים" גיבורים,כוכבים,מצליחנים אבל זה המעגל זו הרוטינה ומספיק להתפלסף!..     

דנה,ליאם,סיון ודנה עמדו אתמול ושמעו אתמול את עמיר גולדברג,בעל המועדון,איש חיי הלילה שנכנס ומהיום הראשון התחבק עם אחת ונישק אחרת והתחיל עם השלישית והיה לו קל יותר "להתאהב" בזו שהגדירה עצמה,סיון כחסרת בטחון,הדגישה שמעדיפה(בכנות) שלא יהיו עוד בנות יפות בבית כי יש לה בעיה עם כך, מאז שהיא ילדה,שברירית ואותו האחד עמיר יכול להרשות לעצמו להיות עם אחרות,להתחבק ולהתנשק ולפזר הצהרות ורצונות מיניים ודחפים לכל עבר, אבל שהוא רק ראה את סיון שתכלס לא עשתה דבר מלבד לקבל ולבצע את המשימה להיות מחוברת לעתי,עמיר לא יכל לשאת זאת ואין דבר כזה שלך מותר ולה אסור וכמובן שזו "בעיה", המאפיינת הרבה זוגות ומערכות יחסים.העניין הוא שאף אחת מהנשים "החזקות,הפמינסטיות",כך הגדירו עצמן לא אמרה את דעתה למעט אתה פרימיטיבי או לקרוא לעמיר פרימי,אף אחת לא דאגה באמת לעמוד מול עמיר ולהעמיד אותו על טעותו ורק דאגה לכך לא להסתכסך עם עמיר שלא ייברח להם מהמחנה שלהם למחנה האחר,כדי להישאר קבוצה וזה כמובן לסופו של דבר ייתנקם בהן כי עוד ידובר ע"כ רבות. 

שוב חשוב להדגיש שהבית רק נראה שנשלט ע"י 2 נשים אבל "ההמון",הרב,הלא דומם בכלל,הוא זה "הנותן" להן להילחם את המלחמות במקומו ולהתקדם על חשבונן במשחק שמשני הצדדים אנחנו רואים פופליסטיות למצלמה גם פרידה וגם דנה ותמיד חשוב שמפקדת טובה תיתן דוגמא אישית ובינתיים שתיהן רחוקות מכך.
האח הגדול הזה מלא בסליחה על הביטוי בפלוצים,קללות,השפלות ובעצם אם נחשוב על זה אנחנו כחברה עם כל "הנאורות",המערביות נראים בדומה לבית האח הגדול שאנחנו שומעים לצערנו מיום ליום על היחס לזקנים,שבכל חברה אמורים "לזכות" ולקבל כבוד מהצעירים,היחס המזלזל לנשים בארץ,זוגיות ומשפחה,דמויות מפתח בצמרת, בשלטון,דמויות מופת ייצוגיות דוגמת נשיא המדינה שהורשע ב 2 מקרי אונס!!,ראש הממשלה,שרים,אנשי חוק וכו' ,היום שמעתי שברעננה עומדים לקראת ביצוע תוכנית לחייב לקיחת דגימות ד.נ.א מבעלי הכלבים כדי להטיל קנסות על עשיית צרכים בגינות,מישהו בכלל מבין כמה חשוב הקשר בין האדם לכלב ,לחיות ולטבע?מה עם הפרטיות? 

בית האח הגדול הוא מראה לחברה שלנו,היחס בין צעירים למבוגרים,בין נשים לגברים,היחס והשוני בין המעמדות,דת ואמונה,הפער בין ה"עשיר ו"העני","המצליחן","לפשוט",תרבות,גזענות,מראה חיצוני,אלכוהול וסמים כל אלו ועוד נותנים לא רק את חווית המציצנות כל אלו עוד מעלים שאלות קשות עלינו אנו כחברה "מתוקנת" שבינתיים נראית די "מקולקלת".