ערב ההדחה המותח כבר מגיע, וכמובן ,שהמודחת הצפויה היא ליאם, למרות שנתתי לה צ'אנסים ובמה אבל זהו,נגמר הסיפור שלה, היא מיצתה את עצמה, ואני רק מקווה שהיא תגלה שכלבים מגיעים גם לגן עדן כמו בני האדם(נראה לי..) וקודם כל להיות בן אדם, ואני שמעתי את אלי רז,אחותה שנשמעת ילדה מתוקה שהיתה צריכה לראות את אחותה כדמות אימאית,מחנכת ,טובה ,עוזרת ,כנה ואמיתית ולדעתי ה"כלבה מהגיהנום" תרדוף אות זמן רב.
ההדחה הנשית בהחלט הערב, היא כי נשים הן בד"כ הרבה יותר "גברים" מגברים הבנתם? לא ? אסביר:נשים בד"כ יצוגיות יותר,אינטואיטיביות יותר,עמוקות יותר,רגישות יותר,משווקות ומוכרות יותר,ביצעויסטיות עשרות מונים,בעלות יכולת קשב וריכוז יותר(גבר טיפוסי בד"כ מתקשה לעשות יותר מדבר אחד בזמן נתון),ובטח ובטח חזקות יותר מנטלית וכמובן לא בהכללה,אבל אלו הן העובדות-הגבר משול לעץ הארז,ארז הלבנון כאילו חזק מאוד מבחוץ אבל שתגיע סופה חזקה יהיה הראשון להישבר בזמן שהאישה משולה לערבה,נראית כלפי חוץ שברירית ועדינה וכשתגיע סופה חזקה, פשוט תתקופף, ותיתן לסופה לעבור מעליה ותחזור למצב הרגיל שלה.
בבית האח הגדול הגבר היחידי בנתיים בבית הוא- אלעד צפני הקטן,היחיד שראיתי שאיכשהו עומד על שלו זה הוא .כל היתר כמו לי עוז שבהתחלה עשה רושם של "מתעניין" ועומד על שלו,הופך להיות פוליטיקאי ודיפלומט ומזגזג,עתי שאני בטוח שנשים רבות אוהבות את המראה "והפוזה" שלו, דמות משעממת והוא נשלט בקלות ע"י מישהי שהוא לא ממש רוצה,ליהיא כמובן, שבזכותה בכלל רואים,שומעים ושמים לב אליו,מישהו ראה ושמע את עתי למעט מס' שיחות פרווה לפני היחסים שלו עם ליהיא?שאגב למרות שלא ראינו ממנה יותר מדי אקשן מבינים שהיא דמות חזקה,לא פריירית,עומדת על שלה ופייטרית רצינית שבקלות יכולה להיות קונטרה לדנה שיגיע הרגע ולכן היא חיונית להמשך התוכנית.
עמיר "היעני גבר", שכן יש לו את המראה והחיספוס, אבל הבן אדם חזק לאללה על חלשים ומנצל זאת, ולדעתי גם בחייו חוץ, ומתקפל ונעלם ליד חזקים, שלא לדבר על כמה הוא מנסה באותו היעני ,להישמע/להראות בסדר,מקריב לטובת הקבוצה וכו' ונעזר בסיטואציות פשוטות כדי להתרומם -התקרבות לנופר,ליאם ודנה כדי שסיון תקנא. ההתבטאויות הכאילו פרובוקטיביות דעל מנת להשמיע את "אני זה אני ואני אומר מה שחושב איך,למי ומתי שבא לי" ובעצם אומר הרבה דברים מטומטמים כמו:"נשים סתם משחקות אותה,קצת דם(על המחזור החודשי) והן בוכות ומנצלות את זה)" וכו' עדיף לעצור פה ודווקא עמיר היה יכול להיות דמות להערצה בקלות אם לא היה סובל מאגו מנופח מדי,קצת צניעות ויש לו ביישנות טבעית שחבל ולא באה לידי ביטוי כי עמיר כן דמות מעניינת ומדוברת וחבל.בנוסף האובססיות לנקיון,סדר,שליטה ולפעמים הפיצול כמו התקף החרדה/השיחה עם עצמו מול המראה בשרותים הגורמים לסלידה כי הוא מכחיש אותן, במקום לחשוף,להיות טבעי וליצור אמפטיה ורגש חיובי אשר יגרום לאהדת חלק מסוים מהקהל אליו.
ג'קי מייצג את הגבר שאולי כל הנשים היו רוצות באופיו לידן: רומנטי,רגיש,מבין ותומך אבל הג'קי לא מפעיל את המז'יק שעבד לו בספרד שם לא שפטו אותו על העברית,הסטטוס,ההשכלה והיה מנהיג וכבש את הגברים והבחורות כאחד ובבית האח הגדול שלנו לא עומד על שלו,לא נלחם,לא מראה עקרונות ו"גבריות" וצריך מזמן לרדת מנופר שרוצה/צריכה כבר אמרתי -דמות עמיר ובכלל מעדיפה את עתי,אבל רוצה דמות כמו עמיר כדי שיהיה "שובר הגלים" של הדרמות שלה ונשים מתי כבר תבינו שמי שחי ממלחמה כל חייו יחווה מלחמה והכל עניין של בטחון ברגע שכל אחד משיג את המשהו שהיה נכסף ויודע שהוא שלו זה יהיה הרגע שבו שעון החול יתקתק לאחור ושוב נחפש ריגושים,אקשן וזה כבר לא יהיה מעניין.
ג'קי הולך להיפגע שוב ושוב מנופר ואם נופר תתקרב לעמיר שעושה לג'קי הרבה פעמים דווקא(עמיר:"נופר,בואי אני ישים את הראש עלייך תראי איך ג'קי מתעצבן")ומשתמש בתכסיסים זולים גם כדי להתקרב ולא לצאת "פארש" כי הוא לא ינסה עם ליהיא כי הוא מפחד קצת מעתי ,היא,נופר "תגמור" את ג'קי מבחינה רגשית שלדעתי יקבל הרבה אהבה מההפקה ומהקהל,נופר בחורה אנרגטית,טמפרמנטית,אמביציוזית(מהג'קיפדיה) ,רחיפה ובעלת יכולת משחק אבל גם אגואיסטית מאוד שלא רואה בעיניים אלא את טובתה של קודם כל וגם היחסים עם ג'קי הם ממקום אגואיסטי כי נופר הבינה מה הכח של ג'קי בחוץ(בזמן השהייה בספרד,הצעקות בחוץ וכו') ולכן גם כאילו מגינה עליו בחרוף נפש אבל אומרת לו אתה מתאים לח'ברה שלי,יש לי כאלו וכאלו ושלא בא לי כולם תופסים מרחק..לג'קי הייתי מציעה לתפוס מרחק מהר לפני שיהיה מאוחר מדי והוא ייפגע אבל אהבה זה הכח החזק ביותר עלי אדמות..
בקיצור הגברים בבית לא בדיוק גברים,לנשים חזקות בבית יש אנרגיות "זכריות" הרבה יותר,דנה עם כל המעטפת של לידי פומפודולו, והיא "כולה" בת 39 שמתנהגת ולדעתי גם נראית לפחות 10 שנים יותר, גברית,ליהיא שגם היא מאוד זכרית,נופר שהיא "גבר,גבר" ומאוד מזכירה את עמיר לפעמים, ופרידה שכמובן אין צורך לפרט ולכן הנשים "כאילו" שולטות בבית ו 2 המחנות כאילו נשלטות ע"י נשים שבעצם בחוץ ג'קי ונופר הם האהובים יותר ובנתיים מה שקורה הוא ש"החיילים" פשוט חכמים יותר ונותנים לדמויות אחרות לעשות בשבילם את העבודה,הרי בכניסת הדיירים החדשים ביום רביעי ישתנו יחסי הכוחות ובאופן משמעותי וסוף סוף אולי יגיע דייר/ת שנוכל להזדהות איתו באופן מוחלט כי כרגע כולם מתנדנדים ורוצים להראות טוב לקהל ולמצלמה וזו הבעיה העיקרית אצל הצופים הנלהבים של תוכנית האח הגדול,אין דרך ברורה,אין דמות אחת,למעט אלעד שנוכל לומר זו הדמות שאנו אוהבים ומחוברים אליה.
ג'קי נכנס לבית האח הגדול בספרד ולקח את ההזדמנות שניתנה לו בשתי ידיים,שם לא שפטו אותו על חיצוניות,נהפוך הוא,לא שפטו אותו על מושכלות,שנות לימוד,שפה וכו' וזה מה שעושה בטחון ג'קי בזמן קצר מאוד נכנס ללב האנשים,כבש,נהיה מנהיג,לימד אותם את השיר אבאניבי "בטכניקות" שלא היו מביישות מקצוענים בתחום והצליח.שאפו!
