יום שני, 17 בינואר 2011

האח הגדול 3 -לצפיה בכל העדכונים ,עמיר בסבב שיחות לשיפור מעמדו בבית והבהרת העמדות למצלמה

עמיר דיבר היום שיחה צפופה עם עתי שלא כ"כ השתכנע מ"הכנות" ומהפתיחות של עמיר לגבי המצב בבית ובנוסף אמר לו שההתנהגות שלו לסיון לא מקובלת עליו.

עמיר קיים גם שיחה ארוכה, בת שעתיים לפחות עם יואב, שבה פשוט "שימש" יואב בתפקיד הקהל, ועמיר מדבר ומדבר ומקבל מיואב חיזוקים,כן מהאיש אשר "ירד" לחייו ולא "ספר" אותו, דווקא איתו, הוא מנהל שיחה מלב אל לב,"אחי ותקשיב גבר" שעצם כל השיחה היא, מונולוג מקיף ומכסה את כל הטענות שהטיחו כלפיו ובין השאר דואג לומר שיש לו דעות והוא ישמיע אותן כל אימת שיחפוץ בכך.

עמיר,דנה וליאם שכמעט לא יצאה מהמיטה היום מפחדים במיוחד מההדחה הבאה שתהיה קריטית עבורם מה שיציל אותם ,או נכון יותר את מי שיישאר (וכנראה שהמודחת הבאה תהיה ליאם) הוא העובדה שעוד שבוע בדיוק ייכנסו דיירים חדשים לבית שרואים ויודעים הכל ומי שיישאר יוכל לשפר את מעמדו באופן משמעותי אם יידע לתקשר ולמצוא חן בעיני החדשים שלשם שינוי ולהבדיל מתוכניות האח הגדול ישראל בעבר יהוו תפקיד חשוב מאוד בדרך לגמר.

הדיירים עשו שיעורי בית ויודעים בדיוק מה ההשפעה שלהם על הקהל בחוץ ועל נושאים אשר עומדים על סדר היום כמו מעמד האישה שבשבוע  האחרון הוא הנושא הבוער בבית האח הגדול וכמובן עוד ידובר ע"כ רבות.

.
בזמנים שבהן עוד חשב שהוא עמיר מולנר..


פרידה ונופר יושבות ,נופר משתפת שסיון בלתי נסבלת וצבועה 
 נופר מבהירה לפרידה שחסר לעמיר אם רק יפתח על ג'קי את הפה ומבטיחה שלא תבליג יותר 
פרידה מסבירה לה שהבעיה לא אצל סיון כי היא כמו "עלה נידף" ,אמרה "לולב" ליתר דיוק 
 נופר מספרת שעמיר "הרים" עליה ידיים ובפעם האחרונה שזה קרה העמידה אותו מייד במקום וגם שאמר שזה בצחוק הבהירה שהיא חלשה יותר ואיתה לא צוחקים ע"כ