יום ראשון, 23 בינואר 2011

אצולת הג'יפה - האח הגדול 3 לצפיה ישירה בעדכונים

דנה,כל הזמן מדברת על "העוברים",הילדים ,השטויות,הגסויות ועוד שאר ירקות,וכמובן שהסובבים אותה, מסכימים איתה כדוגמת עמיר,סיון,נופר.

בינתיים מי שנראה שהכי איבד שליטה על עצמו היא דנה בעצמה שבעצם רב הקללות מגיעות ממנה :"כוס אמק..בא לי לפרק אותה..בהמה מסריחה..ג'יפה,שמנה מגעילה ו..ו..",שלא לדבר על עמיר עדין הנפש שכל רגע מאיים על אלעד הקטן-גדול "בוא הנה אני אתן לך איזה אחת..קטנה,פיצוץ לפנים.." ובאמת גיבור גדול עמיר.

לכל אחד יש פלוסים ומינוסים,המצלמות מראות הכל ,פרידה רחוקה מלהיות מושלמת,כך גם דנה,נופרו בטח עמיר והאחרים לכולם ולכולנו שריטה זו או אחרת, וכולם גם יכולים להיות קסם של אנשים במגרשם הביתי .
הבעיה היא להסתדר עם האחר,עם השונה,לדעת לקבל לא ואת מה שלא נוח כשגרת חיים ולאנשים רודפי שליטה במהותם כמו דנה,עמיר ,נופר,ליהיא ופרידה הדבר קשה שבעתיים והסוד הוא לשמור ולקבל את הרב בפרופורציה ושיקול דעת בתגובה, ודנה מהבחינה הזו היחידה שאיבדה שליטה ויותר מפעם אחת והנורא הוא מי שנושא סיסמאות של סובלנות,אורך רוח,נימוס ונאורות כביכול ולכאורה, וקורא לאחר "שמן,מסריח,עובר,מפגרים ג'יפה וכו'" מוצא את עצמו כ"אצולת הג'יפה" בעצמו.

האח הגדול 3, הוא סה"כ, מראה די משקפת לנעשה במדינתנו, המתיימרת להיות כ"כ הרבה, ומספקת כ"כ מעט,וכל יום אנחנו מגדילים את הפערים יותר ויותר.

נופר מאוכזבת שליהיא נשארה בבית
העדיפה שליאם תישאר והפתיל שלה קצר מתמיד
היא גם הבינה כמו גם יתר הדיירים שפרידה וליהיא חזקות בחוץ
הרי פרידה שרדה הכי הרבה הדחות