פרידה יושבת בחוץ,בחצר יחד עם הח'ברה לי עוז, עתי וליהיא.
פרידה, מנסה להבין למה בחרו בשיר הבוקר ומספרת כי מצאה ליד הכרכרה שתי חתיכות נייר בצורת לבבות זהב והיא משערת,שיכול זה רמז מההפקה. נופר יוצאת החוצה לחצר, וזוכה לתרועות.. פרידה,שנראית מאוד נהנת "מהמחנה" משתפת את "חייליה" שהיא מאוד מרוצה מהפורום הזה ובמילים אחרות- טוב שבחרתם פרידה.
לי עוז משתף,שלדעתו, דנה מבינה שאין זה מיקרה שאותם האנשים בדיוק קמים בכל יום ראשונים להתקלח. מאוחר יותר, דנה יוצאת החוצה,מתבוננת ממרחק,בודקת, אך נדמה שהיא לא מוצאת את מקומה,נכנסת פנימה כדי לשוחח ולהרצות לסיון איך להתנהג עם עמיר ומזהירה אותה מכך שהוא איש חיי לילה ולא יהיה לא זמן אליהו..דנה,את הרי זוגתו של איש איש חיי לילה,מלך חיי הלילה אמרת.. ואני גם לא חושב שדנה מבינה מערכות יחסים טוב מסיון,זה שהיא נראית חזקה כלפי חוץ לא מוסיף לה בבית האח הגדול ורב הדיירים מתרחקים ממנה וכנראה שהיא זו שצריכה לעשות בדק בית.. סיון מספרת לה, שאתמול בלילה חיכתה לעמיר והתאכזבה ממנו שלא הגיע ודיבר עם אלעד במקום. דנה מייעצת לה בנושא ומבקשת ממנה לא להפוך את עצמה לקורבן כדי שתוכל לכעוס עליו. בינתיים בחצר גם נופר ולי עוז משוחחים על איך לא שיחת היום-עמיר,לאחר מכן נכנסים לאכול.
עמיר, מדבר לחברים שלו בבית כנראה כי חושב שצריך את עזרת החברים בהתבסס על המצב הקיים,כרגע הוא משוחח עם עתי בכרכרה על המצב בבית "החברויות","המחנאות" ונדמה שמטרת השיחה היא למצוא דרך להתקרב לאנשים "במחנה האחר" ומבצע תוכנית מגירה שמטרתה לנסות להגיע ללב האנשים כדי שלא יעמידו אותו להדחה ולדעתי נראה את עמיר מקיים סבב שיחות גם עם אותם אלו שאמר שהם לא לרמה שלו.
עמיר נכנס, ולי עוז מנצל את ההזדמנות ומבקר את עמיר על השיחות הללו ומה "פתאום" קורא לנופר "יפה" שלי?! ועוד מיני התחנפנויות,שרק,יומיים קודם לכן זרק עליה מכסה במטבח.לדעתי,מבחינת עמיר דווקא מכל האנשים לנופר יש לו סיכוי להתקרב כי היא נמשכת לטיפוס העמירי וביננו יש ביניהם התאמה זוגית ,היא מעדיפה מישהו שיתייחס אליה בקשיחות "גברית" ויהיה "שובר הגלים" שלה לעומת ג'קי המקסים והרגיש אבל "הטוב" מדי מבחינתה ואולי עדיף לעמיר שינסה דווקא בגזרת הנופר וזה יכול לשבש לגמרי את כל הקורה כרגע בבית ולהפוך את היוצרות.
המיניות ,הזוגיות ,המאבק על תשומת הלב הם הנושאים המרכזיים בבית ,סיון-עמיר,עתי-ליהיא,נופר-ג'קי,פרידה ודנה שחייבות וחיות וניזונות מלהיות מרכז העניינים,דנה מרגישה ובצדק לבד כרגע,ליאם המשתרכת לאחריה,סיון הנמצאת בקונפליקט שהיא מבינה יודעת שיחס של עמיר כלפיה,ההערות שלו לא "נראות ונשמעות" טוב מחוץ לבית האח הגדול אבל המשיכה אליו עדיין קיימת..
אנחנו קרובים ועומדים לפני משימה חדשה שתכפה מציאות חדשה בבית,אני מבטיח לכם.