יום חמישי, 13 בינואר 2011

האח הגדול - לצפיה ישירה בעדכונים -900 ש"ח לשבוע-לא קל בבית האח הגדול וכבר עפים גיצים

פרידה ועתי מדברים בחוץ על התקציב הדל לפרידה אומרת שכמה שקשה לה היא תתפשר כי אין ברירה וסיפרה שעמיר אתמול לקח מנופר את הסיגריה האחרונה שלה למרות שאמרה לו שזו האחרונה ולא החזיר לה ואותו הדבר הוא עשה גם לג'קי אבל לאחר מכן דאג להחזיר לו כי מג'קי..כן,אינטריגות .

ש"ישבו" להכין את התקציב ליהיא אמרה "אני רוצה.." ועמיר אמר לה מייד:"סתמי את הפה אני אתן לך סטירה" ליהיא לא נשארה חייבת ואמרה לו "בוא תיתן סטירה,בוא" ..עמיר שתק! ,ליהיא לא מתרגשת הבחורה אם אתם זוכרים משחררת אסירים בערבות ולא מתרגשת כ"כ..דנה רצתה שמפו ג'קי הולך לבדוק במקלחות ואומר לעצמו:"כוס אמק הדנה הזאת.." חוזר ואומר שביחד יש לכולם שמפו אחד וזה מספיק לשבוע..עוד נראה,לאלעד זה בטח לא יפריע.

גם לגבי שמירת תור במקלחות היה ויכוח סוער האם מותר ומקובל לשמור תור למקלחת ? עתי וליהיא שואלים האם למישהו יש בעיה שהם יתקלחו יחד? כולם מסכימים כי זה מקצר את התור חוץ מנופר ש..לא כי היא מקנאה,עתי בחיוך שובבי עונה שהוא מבטיח להתחשב בה,מישהו מוכן לקחת את נופר "גונדי" למקלחת משותפת? 
לי עוז מתעצבן שלגבי הסיגריות שחשובות והכרחיות לו במיוחד אין דיון וחייבים להתפשר .לבסוף התקיים דיון שלם רק על הסיגריות ולי עוז מסכים בהכנעה,ליהיא מתפרצת שעוברים לדבר על מוצרי הגיינה וצועקת:" אני משתמש בדברים האינטימיים שלי,לשער לרגליים ולכו..שלי ולתח..שלי לבד ובדברים האלו אני סנובית כן בשאר הדברים תמיד מתחלקת עם כולם"..עמיר אומר:"כן ואני טיפש..ואת אגואיסטית ו..עמיר אומר שהוא יישב כל השבוע במטבח כדי לפקח על המוצרים ו..עמיר מי יפקח  על הניקיון?

לי עוז מסביר לדנה שפרידה היתה מכורה פעם ושתבין את את הסיבה לשימוש הרב בתקציב לטבק.בנתיים אלעד לא מבין מי לקח לו את הנרגילה והוא מאשים את ג'קי שבתגובה טוען לחפותו ואלעד מזהיר אותו שכדאי לו מאוד להחזיר לו את הנרגילה ובכל מחיר והוא בן אדם אכזרי.ליאם אומרת לדנה שיחכו עד ההדחה ביום שבת כי לא להיות שהן לא יישארו בבית ובנוסף מאיימת עכשיו שהיא רוצה לראות אם מישהו יעז לגעת בחלב לקוואקר של יואב ומבטיחה לשירן ודנה תוהו ובוהו.
אנחנו תוהים ובבוהים במצוקת הדיירים ועניין של זמן עד שהגיצים יחלו לעוף לכל עבר וכשהרעב יכריע אין סיגריות ,מוצרי טיפוח הם מותרות אפילו שכחו שיש שמחה בבית (הברית של מיטל) שבה יזכו לארוחת שמחה חגיגית שבתפריט דג חריף במיוחד(לדנה וליאם) וקוסקוס עם ירקות.