יום שבת, 1 בינואר 2011

big brother israel sason 3 gaki menahem ג'קי מנחם ולידיה חילופי הדיירים האח הגדול 3 לצפייה ישירה בעדכונים ופרשנות

הערב ב 21:00 במשדר המיוחד והחגיגי של שידורי קשת תכנס הדיירת,הדיווה לידיה נברו .
ג'קי שלנו נראה קצת בהלם וכמובן שיש לו קושי בשפה שכשהוא בקושי מדבר אנגלית שלא לדבר על ספרדית אבל אין משהו שחיוך או הקסם האישי יחד עם תנועות הגוף(אם הוא לימד גלישת גלים בלי גלשן..)עוזרים למז'יק שלנו בהתאקלמות.
הבחורות הספרדיות הרבה יותר קלילות ומשוחררות וללא ספק לג'קי יש הזדמנות למצוא עצמו לומד פלמנקו עם אחת מהן.
הבית עצמו נראה די משועמם ונדמה שהאח הגדול "מרדים" את הדיירים בכוונה כדי שהערב יהיה שמח במיוחד והכי מעניינת התגובה וקבלת הפנים של הנשים בבית.הגברים הישראלים בכל מקרה יקרקרו סביבה כמו תרנגולים בעלות השחר..
אני בטוח שפרידה ישר תקפוץ עליה ותנסה להיות מדריכת התיירים בבית וגם יגאל יתעורר לחיים. 
בין עמיר לעתי (שלהם סוג מערכות יחסים בבית,סיוון של עמיר וההפך וליהיא של עתי)2 הגלדיאטורים יהיה מעניין לראות איך קורה שם החיבור והמפגש המסקרן כי הרי כולם רוצים למצוא חן אבל רק אחד זוכה באמת.. ניחוש שלי שלעתי יהיה יתרון כלשהוא ויהיה שם חיבור ועמיר "יישכח" מהר את סיוון זה בטוח.. ,לידיה סיפרה שהיא "מכורה" לתשומת לב ולכן יש לה 3 חברים הומואים שנותנים לה להרגיש כמו מלכה וכמות האגו בבית תייצר עוד מקור תשומת לב שרק לחשוב על זה מייצר עשרות תרחישים אפשריים שכ"א מעניין לכשלעצמו.
המשימה של הדיירים בספרד היא לעשות הופעה וחיקוי מושלם של השיר "אבנבי" (זוכה הארוויזיון בביצוע יזהר כהן) ובעזרתו של "הצדי צרפתי" ג'קי מנחם שעוזר להם ללמוד את השיר.כן כן .מזל שזה לא בחנות של קשטן..המשימה של הישראלים לשיר את בנדיטו הספרדי הזוכה הארויזיוני מ 1990 ובעזרתה של הדיירת החדשה, לידיה נברו הספרדייה. 
שידורי קשת ,הערב ב 21:00 האח הגדול 3 ,חילופי המשמרות.