רק עניין של זמן היה, עד "שמלכת הקרח", תישבר למול המצלמות, אבל עובדה מעניינת היא ומפתיעה, שלא כבימים רגילים דנה לוקחת אחריות אישית, ושימו לב, משחררת את המשפט הבא:"אני לא מצליחה לתקשר עם הדיירים.." וזו כבר נקודת ציון ומפנה ואפילו שינוי, שברור ולמרות, שהמשפט הזה מגיע ממקום של מצוקה וחיסרון בדברים החשובים לה מכל שהם "הכוכבות", השליטה, הכבוד, וההרגל להיות מקובלת, ואף להיות כנראה מושא הערצה או קנאה עדיין אמרה שהיא לא מצליחה לתקשר עם הדיירים האחרים בבית ולא להפך, וזה כנראה שינוי מבורך מבחינתה, כזה ,שיוביל כנראה לרצון וניסיון להוריד לרגע את המסכה הנוקשה, זו הנתפסת כמרוחקת וקרה,לשתף ולהתקרב ממקום "שווה בין שווים" שישיג בסופו של דבר חיי חברה טובים יותר בבית.
כרגע, מצבה של דנה בכי רע מבחינה חברתית. היא זו שאמרה שהדיירים לא לרמה שלה, שהלוואי ויביאו אחרים בוגרים ומעניינים יותר, עכשיו היא מבינה שהשינוי חייב לבוא ממנה.דנה אומרת לליאם, שהיא מרגישה שדווקא היתה יכולה להסתדר עם פרידה (כן,זו שקראה לה "בהמה מסריחה"..) וזה מראה משהו על התהליך, אמנם קשה, אבל זו גדולתו של בית האח הגדול, להציב לדיירים "מראות" בפנים, ולהעמיד אותם למול הקשיים, היצרים והחסכים הרגשיים והתמודדות עם נושאים ובזמן קצר מאוד, שאנשים בגלגול חיים שלם לא "זוכים" להתעמת איתם, ומי שנותן לעצמו את ההזדמנות, לא חושש לחשוף ולהיחשף, מתנהג באופן הכי טבעי (במידת האפשר),שיכול ומכיל את הדברים באופן חיובי לעצמו יזכה לחוויה רוחנית,עמוקה ועוצמתית כזו, שלבסוף יוכל להסתכל במראה ולומר "זה אני" ואני גאה במי שאני וכנראה יזכה גם לפידבק דומה מהסביבה כי בד"כ :"אני הוא מי שאתה חושב שאני",האני במראה, וזה כוחו של האח הגדול,המצלמות רואות הכל.
בבית, מצב העניינים רגוע, נופר ישנה ואלעד "חופר" על מצב המדינה וכמה קשה פה ונשמע כמו ישיבת "זקני המועצה" על אותו הספסל באותן שעות בוקר הקבועות עם אותם הנושאים ו..די זה גורם לי לפהק.
היינו רוצים לראות מערכת יחסים בין ג'קי לנופר, אבל אנחנו רוצים יחסים רומנטיים ולדעתי לא תהיה התפתחות בגזרה. ג'קי מתרחק כל יום, ואמר כבר רן שריג שיכול להיות שנופר "בתולה", מה שעורר סערה ודיון שגרם גם לי לחשוב ע"כ שוב ועדיין עם כל הצער בדבר לג'קי (שלא בשונה כ"כ מיואב) יש איזושהי חוסר בגרות במגע אינטימי בקרבה.
רק פעם אחת לפני 3 שבועות, כשהיו שניהם בג'קוזי ראיתי את ג'קי "כמעט" פועל נכון. יחד הם חוו רגע רומנטי אחד קסום, בו הוא ביקש ממנה לעצום את העיניים (עצימת העיניים חשובה במקרה הספציפי) ונופר ממש נראתה בעניין וג'קי..לא נישק אותה ..זה היה הרגע החושני/מיני/רומנטי/ הכמעט יחיד והוא התפספס.
ג'קי מקסים, רגיש, כנה ומתחשב ויכול להיות "הולנטינו" ופשוט לא מצליח לשמור ע"כ יותר מכמה שניות, אבל נופר רוצה "גבר" אחד כזה שיהיה "שובר הגלים" שלה, שלא יתרגש מהרעש והצלצולים שלה, הדרמה והטמפרמנט ותאוצה מ 0 לקריז(100), בשברירי שניות, כזה "גבר" בין עמיר לעתי, ולשם היא מכוונת. בנוסף, ג'קי ילדותי "טוב" מדי לדעת נופר, וגם המשיכה ביניהם מוטלת בספק, ורק הגעגוע לג'קי לכשהיה בספרד ולראות אותו כ- "כוכב" בבית האח הגדול הספרדי, מה שגם "עושה לה את זה", גרם שוב להזדמנות נוספת אבל ממקום לא טבעי . ג'קי ונופר דווקא מתאימים והוא ממש אוהב אותה אבל הקשר ביניהם יישאר חברות טובה,נאמנות מוחלטת מצידו כלפיה ובעיניה הוא החבר האמיתי בבית, שהיא יכולה להישען ולסמוך עליו ו"להשתגע יחד" בבית האח הגדול.
ובנתיים, עתי,ליאם,עמיר, סיון ודנה(בבגד ים קטנטן) בהוט טאב מתקשקשים ו..מישהו ראה את ליהיא??
האח הגדול 3 ממשיכים..