יום שבת, 15 בינואר 2011

סיון,יורם,יגאל והתאומות -שבוע חדש ,האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

עד עתה המודחים מבית האח הגדול היו סיון דרור שהיתה המודחת הראשונה,יורם "המתנחל" חביב שעוד ידובר רבות בפרשת התנ"כ בשרותים,יגאל "הבורר" לנקרי,שרצה להיות האבא ואם כל המחנכים ואתמול 2 התאומות שבעצם לא ראינו מהן הרבה,בעיקר שמענו .

אף אחד מהמודחים עד עתה אינו דמות מפתח בבית,נכון שיגאל היה "הקונטרה" לעמיר אבל גם פרידה כזו ונופר נתנה לעמיר "בראש" וגם יורם היה "נטע זר",שונה ולמרות שייצג ובה עם רצון להראות,לומר ולהשמיע היה דמות יחסית חלשה בבית ולכן הודח כמות גם התאומות שעם כל הכבוד לדנה שאמרה שהלכו להם 2 חיילים מהמחנה שלהן,התאומות לא באמת היו מזוהות עם איזשהו מחנה ורק בגלל שיו הצעקות עם פרידה היה להם קל יותר כאילו לעשות דווקא ולהיות עם ח'ברה אחרים אבל זה לא היה במופגן מדי והן לא נקטו עמדה ברורה כמעט בשום שלב ולכן הודחו גם לבסוף.

2 התאומות,הילדות,שאתמול בהדחה היו שתיהן מקסימות למעט הסרט תורכי/ערבי/הודי של רינת ששירן יצאה "ונפרדה" ממנה,הן ילדות  מפונקות שכן מייצגות בנות רבות בחברה שלנו ועוד נחזור לנושא הזה ובכל מקרה הלקח הוא שכנראה עדיף להיות פעילים יותר ואקטיבי ולדעת לעמוד על שלך ולא להתחבא ולחפש איזו דמות "אבהית" או "אימאית" תגן ותלחם לטובתן.

יום חדש ,שבוע חדש בבית האח הגדול ,
תודה ובהצלחה לגיטריות שירן ונופר שמדהים הקשר הנפשי,(למרות,שבנשיקות והתגפפויות שלהן נראה לא בריא בכלל אבל ..כנראה שזה בסדר) ביניהן שהצליחו להיכנס ולצאת יחד,ההפקה ואנשי שלום האח הגדול ידעו כנראה משהו שהצופים לא ידעו בקשר להדחה וזה היה מעניין מאוד כי באמת ההדחה "התאומית" הכפולה(שירן היתה ודאית) הית ממש הפתעה.