יום ראשון, 9 בינואר 2011

ליהיא בגבס,לי עוז בכותונת משוגעים פרידה צועקת על עמיר שהוא סכסכן - האח הגדול

פרידה אמרה לעמיר שהיא לא סובלת את דנה ,עמיר הלך וסיפר לדנה ,פרידה שמעה ויצאה וצרחה עליו שהוא סכסכן ולא יתעסק איתה וגם אחרי שעמיר התנצל בפניה פרידה לא נרגעה.

המשימה הזו של המרכז הרפואי האח הגדול היא המשימה ההזויה,הבלתי שפויה מאז תחילת תוכנית האח הגדול בארץ אבל היא גאונית ואי אפשר לעזוב את המסך לרגע.את ליהיא גיבסו בגבס ענק וכבד עד הברך מה שמחייב אותה להעזר באדם אחד לפחות או בקביים שעדיין לא נעזרה בהם.את ליהיא הרופא המבריק הגדול "והסאדיסט(:" גיבס בכוונה מכיוון שעתי וסיון קרובים מתמיד וסיון מחכה לטרף ולהזדמנות וזה החשש הכי גדול של ליהיא וליהיא לא טיפשה לדעתי היא כבר מבינה את זה.תארו לכם שעתי יוצא לכיוון סיון וההפך באיזה מקום בבית וליהיא יודעת שהם לבד ותארו לכם איך זה ייראה מבחינתה אם היא תתחיל לרוץ אחריהם בבית עם קביים או עם עזרה של אחים/יות,מטורף!! 

לשירן הרי סגרו את הפה בכוונה לקראת ההדחה ביום שבת.לי עוז הוא החולה הפסיכיאטרי לבוש כותונת משוגעים והידיים קשורות לו,מסכן.מעמתים אותו עם המקום הכי קשה לו ואולי זה הטיפול הטוב ביותר סה"כ לי עוז בינתים אחד השחקנים הטובים ודומיננטיים בבית.בנוסף לדיירים המעשנים אין כמעט סיגריות והם מעשנים את המעט שיש לפרידה ומתחלקים בסיגריה אחת.ג'קי ונופר אוהבים אבל ראבאק יא ג'קי,נופר רוצה אבל ברגש(לא נשיקות כיתה ג'3) קח אותה ועשה לנו טוב.
שתהיה לפחות מערכת יחסים נעימה ומרגשת על המסך עם סיפור אמיתי, גם אם זמנית.

במרכז הרפואי אחילוב יש חדר טראומה,חדר ניתוח,בידוד ושלא נדע יש גם קארמות ש..טפו טפו טפולא בריא אבל הרופא הגדול כנראה החליט שעד כאן והמשימה הזו הולכת להיות מוטרפת עוד לפני שהחלה,תארו לכם מה קורה אם מבודדים את דנה ולי עוז יחד במחלקת המשוגעים? או מה קורה אם פרידה למשל לא תוכל לעשן כלל ובנוסף לא לשמוע? מה מדבר מה קורה בבית? היא הרי "בעלת הבית" ,מה קורה אם עתי וסיון יחד מיטה ליד מיטה וקרובים ובזמן, שליהיא משקיפה ממול?
אותו כנ"ל עם עמיר וליאם שמתקרבים לאט לאט(כן,זה לא מוצא חן בעיני אף אחד..אבל טוב לעמיר שנראה כבוי לגמרי,חשוב שיקבל פידבק אחרת.. ) מחשבה אחרת היא שאולי דנה יכולה להיות הפסיכיאטרית של לי עוז בזמן שהוא יקבל הוראה להשתגע ממש? ולחשוב שכל חצי שעה שירן חייבת לשתות גוגל מוגל!!! והרופאים צריכים להכין לה..יש כמובן עוד הרבה מאוד אפשרויות עתי,עמיר,סיון,פרידה ורינת עדיין "בריאים" .לילה לבן לפנינו,ארוך ומעניין, במרכז הרפואי אחילוב. 

עוד מעט כל "החולים" יקבלו טיפול בהתאם למצב שייקבע הרופא הגדול והמשימה ההזויה הזאת מסתמנת כעוד הברקה קופרמנית.
וכדי להיכנס לאוירה   - ER