יום שני, 10 בינואר 2011

עמיר בהריון מתקדם ,ליאם ממגנטת וסיון ועתי איך לא? תאומים סיאמיים -האח הגדול

יואב שואל את ליהיא המגובסת כמה פסילות יש לה ואומר שלשירן יש 3 כי היא צעקה 3 פעמים.
לליאם אסור להתקרב כי היא ממגנטת ובמיוחד לד'ר צפני שיש לו פלטינות.

עמיר הוא אישה בהריון ויש לו מכונה שמעבירה זרמים חשמליים שממדמה תחושת צירים אמיתית וברגע שהוא מרגיש את הציר הוא חייב לנשוף 30 נשימות איטיות(רואים כמה כואב/מציק לו) כדי להרגיע את הציר/גוף ד'ר צפני יערוך לו בהמשך הערב בדיקת אלטראסואנד כדי לבדוק את התפתחות העובר(עדיין לו אמרו מה יש לו עמיר רוצה בת),בנוסף וכמובן אסור לו לשתות אלכוהול וכמובן עישון סיגריות אסור בהחלט והוא שואל/אומר לדיירים שבטח יוותרו לו על פסילה (סיגריה) ביום ?! אף אחד לא מסכים.  

סיון ועתי נראים לרפא הגדול וליהיא כבר בסטרס ורוצה לשבור את הגבס שלה(ככה נראה לפחות) 
עתי וסיון יוצאים מחוברים(זוכרים את התחפושת של ליאם רז וסיון דרור?כזו!) ד'ר אלעד צפני מסביר   שמדובר בתאומים סיאמיים וכל ניסיון להיפרד רק עלול להחמיר ולסבך את המצב(: ליהיא בשלב הזה (ובכנות אף אחד לא היה רוצה להתחלף איתה,אף אחד) משחררת OMG - כל שתי שניות ו..whats the fuck ,its fucked up!! - ו"האהוב שלי..מה הם חייבים לישון ככה בלילה?" ליהיא יקירתי תהיה חזקה ..לפחות רק לישון ככה בלילה ..עתי וסיון מביטים אחד בשני ואומרים :"גאון הד'ר הזה ,גאון" דנה,ליאם וליהיא מבואסות ברמות .פרידה יוצאת מתעדכנת במצב ונראה שבנתיים היא מרוצה .בנתיים..

כל ההתרחשויות בבית פשוט מדהימות ,עמיר אחרי "פליטות הפה" לגבי היחס לנשים קיבלך איך אומרים שיעור חי,נושם ועוד מעט גם בועט(: ,לגבי לי עוז זה יהיה אחד הטיפולים הפסיכולוגיים המוצלחים ביותר שהבחור המדליק הזה היה יכול לאחל לעצמו ,פרידה הולכת לפגוש את עצמה מקרוב רק היא חייבת לעמוד ולהסתכל לעצמה בלבן בעיניים תרתי.ליאם הממגנטת לא ידעה קודם והיא כרגע מתרצת שהיא לא קיבלה את תלבושת המחוברת לעתי בגלל הבדלי גובה,דנה מרגיעה את המינימי שלה ומסבירה לה שאין קשר אומרת לה את זה ברור אך בעדינות אחרת..בקלות תצטרף למחלקה הפסיכאטרית עם לי עוז..

שירן עוברת ויפאסנה שהצופים והעולם היה זקוק לה עוד הרבה קודם אבל הגוגל מוגל...
סיון ועתי חייבים להיות 24' שעות יחד ופה הרופא הגדול ..עמיר שמסתכלים עליו רואה אותם יחד נראה כמו שהופעלו אצלו צירים על אוטומט ובאינטינסיביות וליהיא המסכנה לא יודע מה קורה לה ממלמלת עברית/אנגלית ובקיצור פרצוף של אובדת עצות ואבודה בכלל ולא יודעת מה לעשות עם עצמה והדבר הראשון "השפוי" היה לצעוק הלפ!! ולבקש שיעזרו לה לצאת החוצה ולעשן סיגריה. הבחורה ששוכבת מיטה לצידה מסתכל בקנאה ובמבט של קחו אותי גם(עמירה,האשה בהריון כמובן)...

המרכז הרפואי אחילוב- כי אין עוד מרכז כזה...
אני רק חושב שצריך ליצן רפואי דחוף אחרת יביאו פסיכיאטר אמיתי למרכז, אה בעצם יש..

שלמה מדלוביץ - מנהל מחלקה פסיכאטרית ב"שלוותא"