יום שישי, 14 בינואר 2011

שבת לשלום -ארוחת השישי נראית כהצלחה אודות לגב' גיטר כולם מרוצים גם דנה וליאם

ארוחת השבת מסתמנת כהצלחה כבירה ,כולם מרוצים,אפילו "הפולניות" שהיו לי ספקות לגבייהן אחרי כל הערות על התיבולים שהן לא סובלות ואוירת השבת החגיגית שורה על כולם.
ג'קי מברך את כולם ונופר מודה לאימא לסבתא ולכל מש' גיטר ומה נאמר? שבת שלום ח'ברה, אחרי כל האקשן בבוקר,"החשודים המידיים" והעלמות החפצים "המוזרה" מגיע לכולם רגיעה ואין כמו שבת הקודש וארוחה מפנקת ובמיוחד לאחר התקציב הדל "וגניבות" ומריבות על פרוסה או תפו"א מגיעה להם האתנחתא.



בקונכייה התנהלה שיחה מאוד מעניינת בין הבנות. סיון משתפת אותן במה שקורה בינה ובין עמיר. היא מספרת להן(דנה,ליאם,התאומות) שעמיר סיפר לה בכנות שכאב לו לראות אותה ואת "חתיך" צמודים בזמן משימת בית החולים, ומודה שהיה נעים לשמוע.סיון ממשיכה ומספרת לבנות שכיף לה להיות עם עמיר אבל שהיא לא מוכנה להיות במצב של חוסר הגדרה ושהיא שמחה עם החלטתה לחתוך את הקשר, אף על פי שהם עדיין מתגפפים יחד "על דרך" וברגעי התשומי אחד של השני בעיקר של עמיר כלפיה.



עם כל הכבוד לאוירת השבת, אי אפשר שלא לעדכן בשיחת הבנות,תזכרו טוב לעצמכם את הנאמר, לעתיד לבוא: 
הבנות עוברות לשיחה על ליהיא ועתי. התאומות אומרות שהן יודעות שעתי לא מחוייב לליהיא כי הסביר להן את זה, ושליהיא חיה עם המצב בשלום. ליאם לא מסכימה ואומרת שאם עתי יהיה עם מישהי אחרת ליהיא תיפגע מאד(ליאם מגלה סימני התחשבות/רגישות/??). סיון אומרת שאם היתה מתאהבת בעתי, היה לה קשה עד בלתי אפשרי לעצור את הדחף, ודווקא דנה אומרת שהיא בשום פנים ואופן לא היתה עושה דבר כזה לליהיא(דנה,דנה,נופת הצופים..). פרידה אומרת לנופר שלמרות שהיא אומרת כל מה שהיא חושבת היא לא משדרת אסרטיביות ולכן לא לוקחים את העצבים שלה ברצינות. ג'קי יושב לבדו במקלחות ואומר שחבל שהוא לא חושב יותר לפני שהוא מדבר.מבין אותך אחי סחתיין..זה בחור שלוקח ומאמץ את השהייה בבית ללמוד ולהשתפר ולא מפחד לומר טעיתי.יפה.