יום שני, 10 בינואר 2011

ליהיא הופכת בלתי נסבלת לעתי,עמיר משתגע ליאם אומרת כל הזמן שהמגנט נתקע לה בתחת-האח הגדול לצפיה בעדכונים

ליהיא הולכת אחרי עתי לכל מקום כלומר מבקשת שיעזרו לה להגיע אליו למיטה בה הוא שוכב עם סיון.ליהיא שוכבת ליד עתי נוגעת בו,מלטפת שרה לו ,סיון מחייכת חיוך קטן ומאופק כי נראה שלעתי ליהיא ממש מציקה כבר.הוא עוצם עיניים כאילו נרדם,אפשר לראות שסיון מרוצה,איך לא.נקמה מושלמת בקרב "החתולות"לטובת סיון.

ג'קי נותן ללי עוז לעשן מהיד שלו ,לי עוז עם המצנפת מזכיר את בראד פיט ב 12 הקופים.
אחי החבר לי עוז, במרכז הרפואי אחילוב עשו אותך משוגע,בוא תמנף את זה, פה אנחנו מפרגנים לך.

נופר מתחילה להשתגע ולצעוק(היא במחזור גם זוכרים?) פרידה צועקת עךיה לשתוק נופר צועקת על פרידה ומייד עושה לה מס'ג כדי להרגיע אותה כי פרידה נעמדה ובהחלטת הרופא הגדול אסור לה וזו פסילה.בזמן הזה שירן יושבת ולא מוציאה הגה ,צוחקים ,שרים היא ..מתחרפנת.ליאם אומרת ש"אני אוהבת להיתקע ובמיוחד שנתקעים בי.." לא?? בגלל זה שמו לך מגנט!

כולם אוכלים יחד ,עתי וסיון מחוברים ,עמירה(עמיר ההריוני) עם הראש למטה,קפוא,בדכאון לפני לידה אבל לבסוף זה יהיה אושר מכיוון שהבחור צריך לחוות איך זה להיות בצד השני(והוא מתעמת עם הצד הלא אמין הבוגדני וזה קשה..ועוד עם צירים..) ובכלל להתחבר לנשים מהמקום האינטימי עלי אדמות מהבטן תרתי.נאמר:"בצער תלדי.." אבל השמחה תהיה כפולה ומכופלת אם הוא יבין את השורש הרוחני והאמיתי של העניין,בקיצור אם כל הקושי והמשימה המוטרפת הזו מי שרוצה יכול לצאת מחוזק הרבה יותר.

בנתיים ד'ר צפני צועק לפרידה להפסיק להתלונן ולשתוק ולקחת את התרופות(היא שותקת ובולעת את התרופה),ליאם שוב אומרת שהמגנט נתקע לה בתחת וביננו..הבנו אותך בתחת,ב..יאללה תנו לה משהו שיתקע וירגיע אותה.במטבח דנה מלכלכת על פרידה לעמירה,ליאם סוף סוף מקבלת משהו להירגע..תרד וצועקים לה שהיא אוכלת ללא מגש.
מהחדר נשמעים צעקות במבטא :"למה לא נותנים לי לצאת?" כן הוראת הרופא הגדול לליהיא אסור להסתובב הרבה עם הרגל והיא חייבת לנוח.בו בזמן שרואים את ליהיא אבודה וצועקת הצילו במיטה ,עתי וסיון שרים "wind of chnge" 

תתחברו לעתי וסיון ועם הרוח המבשרת של שינוי ברוח התקופה..1991 מלחמת המפרץ בחלוקה לתקופות,בסוף הכל מתחבר,
בהוראת הרופא הגדול התאומים הסיאמיים חייבים להיות יחד כל נסיון להיפרד רק יחמיר את המצב.