יום ראשון, 9 בינואר 2011

ליהיא גרינר ושירן גיטר מקבלות טיפול מיוחד אלעד לא כ"כ מרוצה מהתנהלות האחים/יות - האח הגדול

עמיר וליאם דיברו שעה ארוכה ע"כ שרב דיירי הבית לא לרמה לשלהם והם די דפר"ים ואתם יודעים למי הכוונה - ג'קי,התאומות,לי עוז ואלעד. סוף סוף אני רואה שהמניפולציות של ליאם יכולות לעבוד .עמיר "חיה" פצועה שכל הזמן חוזר ואמר שאם הוא רוצה הוא יכול להפוך את הבית ולעשות מה שהוא רוצה וכולם יהיו נר לרגליו.ליאם מסתכלת עליו "נוטפת ריר" ובלי קשר מנסה להסביר בלשון הפסיכואנליטית והטונציה הבלתי נסבלת שלה שבבית הזה אי אפשר להיות במערכת יחסים ואיך אפשר להתאפק עם כל המתח המיני?(או שלום ליאם לא אמרת את זה כבר 5000 פעם) ? ומוסיפה "כאילו" בצחוק בא לך להיכנס להוט טאב להשתין? ובמילים אחרות יאללה עמיר גע בי קח אותי ואל תוציא אותי כמו איזו דחויה שאף אחד בבית לא מתקרב אליה ואפילו מתרחק מבחירה.עמיר אומר לליאם שהוא בטוח שבחוץ מאוד מעריכים אותה והיא הרמה מאוד גבוהה וניא תגיע רחוק במשחק.ברור.כן.עמיר ידידי האינטאיציה שלך לא משהו.

יואב מאור דנה רון  ורינת גיטר(כאחים/ות) מכינים גוגל מוגל לשירן החולה שנאסר עליה לדבר ובטח לא לשיר ואת הגוגל מוגל צריכה לקבל כל חצי שעה.איחסס!!(סורי) 
עכשיו ליהיא גרינר החולה וצריך לטפל בה בנוסף לשירן ולליהיא אני מזהה פצע גדול ברגל מלא מכות יבשות ומסתבר שהרגל שלה שבורה והיא זקוקה לגבס .אלעד הרופא הראשי מחלק הוראות ביד רמה(אה מתאים לו המשפט ביד רמה..) ולמעט זה שקרא לאחות דנה בשמה דנה שענתה לו אחרי שיהיה לנו רומן תקרא לי דנה עד אז אני האחות דנה לא מערערים על הסמכות שלו והעבודה "מתוקתקת".בנתיים.אלעד אומר לג'קי שייזהר לא לפגוע בחולים וליאם מנצלת את ההזדמנות ללטף ולהחזיק את היד לשירן "החולה" זו שלפני רגע דיברה עם עמיר שהיא לא ברמה שלה.

את ליהיא לדעתי השכיבו בכוונה מהר שלא תוכל לבדוק מה קורה עם עתי שנמצא בזוית של סיון שרואה את ליאם מתקרבת לעמיר ולדעתי ישכיבו את עמיר ליד ליאם בכוונה ועתי ליד סיון והחולים המדומים יהפכו לחולי אהבה משיכון המרכז הרפואי ג'

עוד עדכונים ופרשנויות מהמרכז הרפואי אכילוב - בהמשך.