יום שבת, 26 בפברואר 2011

מירב היא המודחת ה -11 ,לא עומדים מול פרידה..נופר סללה את הדרך שלה לגמר

משדר חזק! 

לפני שאני מדבר על המשך המשחק אחד הרגעים הכי מרגשים בתוכנית היה שאימא של אלעד אמרה לו משפט מקסים:"זה קטן עליך אתה ענק"..וזה מה שאמרנו מתחילת התוכנית,וחוץ מהסינג'ורים,אלעד כנראה יגיע לגמר ובצעדים גדולים רגילים לגמרי.
אימא של ג'קי לא דיברה על נופר בכלל אלא ממש הדגישה לג'קי :"תהיה עם החברים שלך.."כלומר שחרר לגמרי מנופר,לא מתאים..,ואתה נראה הרבה יותר פוטוגני עם הח'ברה,מצחיק ובעניינים כי אתה מקסים .דיבוב לגב' מנחם.


פרידה אומרת נכון לנופר :"הרי את לא תראי אותו(את ג'קי) ממטר בחוץ" ,נופר עונה שהוא לא ילד, ופרידה עונה:"רגשית הוא בן טיפש עשרה אני מבטיחה לך ואת יודעת את זה.." נופר שותקת לאות הסכמה ומרכינה את הראש. 


ולגבי ההדחה,ההפקה רצתה שהילה תודח,אין ספק,כי לא ראו את הילה במשדר הערב,כמעט בכלל,היא גם היחידה מבין המועמדות שלא ראו את המשפחה,מה שלא עמד לזכותה כי אלו קטעים מרגשים ונוגעים בצופים ובכל זאת הילה נשארה,כי כנראה בגלל הגיל,וזה שהיא קרובה לפרידה ויכול להיות שפשוט קהל המסמסים,לא כ"כ אוהב שיעורי תנ"כ או התעסקות בפוליטיקה,וכו',אולי.מה שבטוח שמול פרידה לא עומדים,ועדיף לא להיכנס עם פרידה ראש בראש,כל מי שעשה זאת קודם,הודח מייד לאחרי.מירב,למרות שהבטיחה להוריד מפרידה את המסיכה,לא היתה נחושה מדי,וכנראה גם שהמסמסים לא האמינו ביכולת שלה,כי בד"כ אנחנו נמשכים לקרבות הענק ובטח בין לביאות,אבל ליד פרידה כנראה מירב נראת כגור חתולים חמדמד.לא ממש יכולה להשפיע.

שבוע הבא, שבוע הקוסם מארץ עוץ,נשמע שבוע מטורף וחזק שלסופו חוץ ממשימות האקסטרים תהיה הדחה כפולה,ובנוסף יעמוד אחד הדיירים ויצטרך להעמיד 2 דיירים להדחה, וכל זאת למול כולם,ו 2 שמות המועמדים יתווספו אוטומטית לרשימת ההדחה וממש חשוב ומעניין במי ייבחרו למשימה ואלו שמות ייבחרו,פרידה כנראה מועמדת וודאית,כך גם נופר,עמיר,הילה וליהיא גם די בטוחים,והגיע זמן הסיון לרשימה? אפשרי,אבל בספק גדול. 
אלירז שדה אומר שבמירב יש משהו צדקני ובדפוסי ההתנהגות שלה אין אמינות וגם זה שהיא כ"כ בטוחה בעצמה הפריע כנראה לקהל לסמס לה.
נכון,להילה היה קל יותר להתחבר כי היא רגישה וחלשה יותר והצופים בד"כ אמפטים וזה נוגע בקהל.
גואל פינטו אומר שעכשיו הצופים מבינים למה הם אוהבים את פרידה,כי היא ממש מתנהגת כמו אימא ומגיחנה על "הילדים שלה",ואלירז מוסיף שפרידה מגינה על אנשים שמגיע להם שיגנו עליהם.
שנייהם מסכימים,גם אני שפרידה ראויה ותגיע לגמר.

ההדחה של מירב,סללה את דרכה של נופר ישירות לגמר,היא כרגע לבד,בלי הגנה של לביאות דוג' דנה ומירב,שתמיד שמרו עליה וגם ככה נופר חזקה בחוץ,ועכשיו האמפתיה רק תוסיף לה וגם בעונה הראשונה,שפרה רק לשם הדומה במשחק,אין קשר ודימיון באופי שלהן בדבר,שפרה גם נשארה די בודדה למול כולם,והועמדה להדחה שבוע אחרי שבוע,ולבסוף זכתה במשחק ובמיליון.

הדיירים קיבלו אישור סופי בהחלט למהות,למשמעות,לחוסן ולעוצמה של פרידה בתוך ומחוץ לבית שהמסר הוא עם פרידה לא מתעסקים,גם עם תומר זריהן,ככה שמענו ממנו אתמול,אבל  מי שמנסה לעמוד מול פרידה,נפגע ומודח.
חשבתי ואני חושב כמו אלירז שדה ומדבר ע"כ שאימא של נופר ממש כמוה,שתיהן צריכות פידבק ואישורים,זו הנופר מהאח הגדול והאימא מהעדה הפרסית(טוב נו..זו הוספה שלי..) וגם גואל פינטו אמר שנופר היתה מסומנת חזק אצלו אבל משהו שם לא עובר מספיק חזק,ואני מוסיף יא ידידי גואל,כנראה משהו שם לא מספיק טבעי,אמיתי,רק משהו..

אלירז לא אוהד של עמיר ובלשון ההמעטה,ומציע לו להרים את הידיים ולרקוד צ'ה-צ'ה,כי הוא שטלתן ואף אחד לדבריו לא מוכן להיות נתין שלו וכמו שאלירז אומר בקושי רוצים להיות חברים שלו.מה שנכון,נכון.

עכשיו שנייהם מסכימים,כמו שכתבתי לפני שבועות שבזמן שכולם כתבו שהבית נשלט ע"י נשים,כתבתי שהן רק משחקות לידיים של הצעירים, שנותנים להם לריב ולהפנות את האש אליהם ולהתקדם בעצמם ועל חשבונן במשחק ואחד הדיירים החכמים והמשמעותי בבית,ומסומן אצלי אחד הראויים ביותר לגמר,הוא - לי עוז ועליו רק עכשיו אלירז וגואל מדברים שהוא הופך להיות המשמעותי בבית.הוא כבר מזמן דייר משמעותי בבית,מהשבוע הרביעי.אחרי שהתמתן עם הניסיונות להצחיק בכח והחל לתקשר עם כולם,ברגישות ובאנרגיה טובה ולא מפחד להביע דעה לעמוד על שלו,ושצריך להילחם הוא נלחם.חוץ מזה שהוא מקסים,נאמן ומפרגן לחברה שלו, ונראה לשם שינוי למול דיירים אחרים,שהוא דוגמא מצוינת לזוגיות טובה, שעוד לא ראינו בבית,וחבר מצוין שאפשר לסמוך עליו ונמצא שם שצריך, והוא הוכיח זאת פעם אחר פעם.


23/3/2011 גמר האח הגדול 3!!!

טוב עכשיו הבנות נכנסו להוט טאב ובאוירה חמימה זו ואחרי הדחה לא רואה ומשדר מעניין,ומרגש יש לנו עוד שבוע ארוך עם משימה אקסטרימית,דייר אחד שיעמיד 2 מועמדים מול כולם,הדחה כפולה ו 10 דיירים שכולם רוצים להגיע ל 23/3/2011 לגמר הגדול של העונה ה -3 !!!  

שבוע טוב אחים ואחיות שלי