יום שישי, 25 בפברואר 2011

יום הולדת לפרידה ,מזל טוב,היא נקייה מסמים 13 שנים,הילה מבקשת מהאח לעשות משהו מיוחד -האח הגדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכונים

לפרידה יש יום הולדת,והיום בדיוק,היא נקייה כבר 13 שנה מסמים ובבוקר דיברה וסיפרה על אימא שלה ועל אחיה הקטן טל,שהוא אומנם קטן ממנה בגיל אך היא מתייחסת אליו כאח הגדול, והילה מבקשת מהאח הגדול לעשות משהו מיוחד לסבתא יוכבת פרידה,ככה היא קוראת לה,פרידה אומרת שהיא באמת כבר סבתא יוכבת,והיא ג'קי והילה יושבים יחד בכיף,אבל רואים שלג'קי קשה עם הנוכחות של פרידה,הוא מסתכל עליה בעין חשדנית "ועבריינית" וחבל..פרידה מפנקת את עצמה ליום הולדת בדיאטה אבל מיד מתקנת ואומרת להילה:"דיאטה,אני יעשה דיאטה,נראה לך?,אני פשוט יאכל לחם קל.." ,ויאללה בואי נלך להכין ג'חנון(:

הילה משתפת שיש לה מחזור ממש קשה,ויש פעמים שהיא מגיעה לבית חולים,פרידה משתפת בתגובה שלה למחזור,בגלל שהיא בלחץ כלכלי ולמצבים האלו,ולסטרס, יש השפעה,והילה אומרת שלאימא שלה הפסיק המחזור חצי שנה ואח"כ הוא חזר לה.בוקר טוב הגב' אקראי.. ובוא נמצה את הנושא הלא מפתה הזה.
סופ"ש הזה, אמור להיות מעניין,כל המועמדות להדחה יהיו חייבות לספק את הסחורה,בינתיים שלי עוז שואל את הילה את מי היא היתה מחזירה לבית היא עונה בלי לחשוב פעמיים, שאת עתי.

 חושבת משחק,חוששת מאוד מההדחה,ומדברת ע"כ שהיא חייבת לחשוף את פרידה,ששפטה אותה מהר מדי ו..זו תהיה הטעות הכי גדולה של מירב אם תעשה זאת,גם כי היא כאילו צמודה/אוהבת את נופר אבל בעצם זו מערכת יחסים של היזקקות כי מבחינתה אין מישהו דומיננטי שהיא מחוברת אליו,או שהיא יכולה לסמוך עליו,ומה שהיא עוד לא הבינה שעל נופר היא אפשר לסמוך,ודווקא מנופר מירב תיפגע.

תומר קיבל ביטחון, והוא מתחיל להיות דמות דומיננטית בבית,ומשבצת הקונטרה לעמיר,יכולה להיות טובה לכניסה לבית ולצירת אמפטיה בקהל הצופים, אבל לסמן עצמו מול עמיר זו טעות,וזה יכול להוביל להדחה שלו בשלב מסוים וחבל,תומר בסדר ומבין הדיירים החדשים אהבתי את "אף אחד לא מתעסק עם זריהן.." ובינתיים זה בחיוך.   

מזל טוב לפרידה,בר-מצווה שנים של ניקיון מסמים


סופ"ש הזה יחזור החורף ויהיה קר במיוחד,כנסו תחת השמיכות,פנקו את עצמכם בדברים חמים ונעימים,ואנחנו תמיד פה כמו הקמין הרומנטי,לטובת האווירה.

שבת לשלום.