יום רביעי, 9 בפברואר 2011

הערב בערוץ 2 -רשימת המועמדים להדחה-האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

הארועים המשמעותיים רגע לפני השידור וחשיפת רשימת המועמדים להדחה -תקציר-תזכיר:לפני הצהריים לי עוז מתעצבן על דנה,שאמרה לו שהוא שיחק עם אלעד בזמן שכולם ניקו. לי עוז עונה, שהוא ניקה כמו כולם ובסוף הוא קצת השתעשע עם אלעד, אבל מוסיף ודי בצדק,שמרגיז אותו שדנה מרתיחה ומסכסכת בין הדיירים ומשבשת את כל הבית. לי עוז אומר שהוא אמר וביקש מהדיירים בעבר הלא רחוק, לתת לדנה צ'אנסים, ודנה מצידה אומרת בציניות שמזל שלה הוא שלי עוז עומד לצידה.בזמן שלי עוז אומר שדנה מסכסכת בין האנשים בבית, תומר מנסה להסביר לו שזו הייתה אי הבנה. לי עוז מתעצבן ויוצא לעשן בחצר. ג'קי-צ'אן על משקל דניס דניס רוס המתווך, דואג שהוא לא ילך לריב עם דנה במטבח, ומלווה אותו החוצה.
בכרכרה, מרב אומרת לעמיר וסיון שהיא מרגישה אפורה בבית מכיוון שהיא לא צועקת כמו כולם. בשיחה פרטית, מרב אומרת לעמיר שבגלל הצעקות, אף אחד לא יכול היה לדבר. היא אומרת שגם דנה וגם לי עוז חברים שלה והיא לא
הצליחה לעזור להם בריב.

סיון והילה בשיחת בנות בקונכייה, הילה אומרת שהיא היתה רוצה לתת את חלקה בתקציב לפרידה, שתוכל לקנות לעצמה סיגריות, בשביל לגרום לנופר להתעצבן..כן,זו הסיבה של הילה,"אהובת הבנות", הילה מוסיפה ואומרת שנופר יודעת לנהל דו-שיח רק בצעקות ומעולם היא לא שמעה אותה מתנצלת. סיון מגנה על נופר ואומרת שהיא דווקא התנצלה מול ליהיא בריב ביניהן,מה שהכון,נכון. היא מספרת להילה על הויכוח שלה עם עמיר ואומרת שלפעמים נדמה לה שהוא מנסה להרגיז אותה בכוונה, והילה אומרת שבבית עדיף לעבור את החוויה לבד ולא בזוגיות ושהיא אמרה את זה גם לליהיא. בינתיים, עמיר משוחח עם ליהיא בסלון ומספר את הצד שלו ביחסיו עם סיון. הוא אומר שהוא וסיון הם אנשים שונים שרואים דברים אחרת, היא שקטה, סבלנית ורגועה והוא יותר אגרסיבי ופחות סבלני לאחרים.

דנה מצטרפת לשיחת הבנות בקונכייה ואומרת שהיא מרגישה שיש אנשים בבית שסימנו עליה איקס,מעניין למה.. והם מחפשים תירוץ להעמידה להדחה כל שבוע כי הנוכחות שלה מעיקה עליהם. האח הגדול מבקש מהבנות להיכנס לבית כי החצר נסגרת והילה מסכמת בנושא התקציב ואומרת שהכי טוב זה לעבור לתקציבים אישיים, ואז כל מי שרוצה לקנות סיגריות יקנה סיגריות בכסף שלו ומצידה שלא יישאר לו כסף לאוכל. בחדר השינה רם מתלבט מה ללבוש לקראת המשדר הערב ומתייעץ עם דנה שממליצה לו ללבוש את הבלייזר שלו. הוא עובר לסלון ומנסה 
לשכנע את ליהיא להפסיק לעשן.

רם ממשיך לכפות גרמנית על כולם וכאילו באלגנטיות,מלמד את ליהיא שירים בגרמנית והיא מחזירה לו ב"בבנדידו" ,שיר הארויזיון הספרדי.


דנה,פרידה,הילה,תומר אולי גם ליהיא,כנראה יהיו ארבעה מהחמישה, הם המועמדים החזקים ברשימת שניידר למועמדים להדחה בשבת. 

הערב - ערוץ 2 -קשת מי יהיו המועמדים להדחה בשבת?, איך נראה והרגיש באמת מלון הכוכבים? ,הווידוי של רם,ומה רצו להסתיר מאיתנו השבוע ??