יום שבת, 5 בפברואר 2011

ערב ב 21:00 בערוץ 2 בשידור החי - מי יהיו 2 המודחים ה 7/8 מבית האח הגדול בעונה ה 3

אלעד קם הבוקר כמו יו הפנר, שלצידו 2 מהדיירות החדשות,הילה ומירב,וזו לא פעם ראשונה ,אלעד הזה שובב שכזה..
בשקט בשקט, הוא היה הראשון להתנשק עם ליהיא,שאמרה שאוהבת לגעת לו ב..מדי פעם,התנשק עם לי עוז,עתי,סיון דרור אמרה שתכננה עליו,ואפשר לומר שדי נמרחות עליו,כי הוא באמת צ'ארמר ויותר גבר מרב הגברים בבית.
omg-של התאומות שירן/רינת ,אלעד צפני-גבר גבר!!

ניסיתי להסיט את תשומת הלב מהמתח ששורר בבית,כולם מתהלכים בבית "ברגיל",אבל הכל למראית עין,כולם,כולם! מפחדים וחוששים מהדחה ואף אחד לא בטוח בעצמו ואפשר לראות שאנשים לא יודעים איך נכון להתנהג במצב כזה ובנתיים, יש איזושהי   הורדת פרופיל אצל רובם,למעט עתי שמפזר הבטחות פופוליסטיות שיצר בבית חברויות לכל החיים.
ליהיא אומרת שהיא מוכנה ללכת,אבל לדעתי,גם זו מעטפת ומגננה די דומה להצהרות של נופר,דנה וסיון ושל האחרים,שמפזרים את נאום ה"מיציתי" או לא כלום אם אני אלך..אתם "תמותו" הרי אם תלכו לפני "אהובכם" כמו ליאם שהלכה לפני ליהיא,זה היה קרב חתולות מותח במיוחד.

היום יילכו הביתה 2 דיירים שהבית באמת יוכל להסתדר בלעדיהם טוב יותר,מבחינת הרייטינג של התוכנית כמובן..גם אם קיימים דיירים כמו יואב שכאילו לא רואים או שומעים,במקרה של יואב שומעים,גם אם חושבים שאפשר לוותר עליו וזה נכון,אם סיון לא תודח מבחינתה זו תהיה מכה קשה,ומבחינת מס דיירים שמצאו אצל יואב את שיחות המצלמה שכאילו נעשות איתו,כמו עמיר שיודע שיואב יקשיב לו אז היה לוקח אותו לקונכיה וכאילו מדבר אליו,ובעצם נושא נאום למצלמה וחושב שמי שרואה אותו לא מבין את ה"תרגיל המופלא".בעצם לכל אחד יש תחליף ולכל אחד מהדיירים תפקיד או קונטרה בבית למישהו אחר ומה שהייתי רוצה לראות היום,זה את ליהיא נשארת ואת יואב שמיצה את עצמו ינתב את הכישרון האדיר שלו למקומות הנכונים, והדחה נוספת שתהיה הפתעה,כי סיון,עתי,עמיר,אלעד,נופר,ליהיא ודנה לכולם סיכוי שווה לעוף מחר וזה אך ורק לפי מצב רוח המסמסים מחר,מזג האוויר הקשה על קמפיינים בחוץ ורק האינטרנט נתן במה לחברים של המועמדים..



הערב ב21:00 - שידורי קשת -ערוץ 2 !!! 

מי היו 2 המודחים ה 7/8 מבית האח הגדול בעונה השלישית??? 

U2 - Beautiful DayU2 - Beautiful Day

U2 - Beautiful Day - שיר הבוקר