יום שלישי, 22 בפברואר 2011

ערוץ 2 -קשת הערב בתשע "כלא אחיהו" ומפגש המשפחות -האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

המשדר הערב  ב21:00 צריך להיות חזק,אני לא מבין ולא יודע איך לא שידרו או התייחסו למכות שפרידה נתנה ללי עוז,ג'קי ואלעד,כי גם אף אל פי שהיו מי שאמרו שזה בצחוק,אסור(למרות שבכל הגלובוס איןם דבר כזה שנקרא שוויון) שתהיה איפה ואיפה,יש חוקים,ואני מחבב את פרידה בחלק מהזמן והחלק שאני האחר שאני לא אוהב בפרידה הוא זה שהיא חושבת שהיא יודעת ומרצה "בפינת המומחה" בזמן שהיא לא והיא לא מודעת לעצמה,הסרטון רץ אצלנו וזכה לביקורות ורץ באינטרנט,ומי שרואה מבין שפרידה כעסה,מאוד כעסה ונתנה מכות "אמיתיות" ויש עליה כמו שאומרים כח .ג'קי,לי עוז ו 3 אלעדים ממלאים פרידה אחת..

המפקד הגדול קורא לסוהרים לעמדת השמירה,בעמדת השמירה הם מגלים,שהאסירים בורחים מהכלא דרך מנהרת מילוט לסוויטה מפנקת וסודית,והאח הגדול חשף בפני כל הדיירים את המשימה המלאה והודיע על הצלחתם של הדיירים וזכייתם בתקציב מותרות ובמפגש משפחתי לאסירים. 

לאחר חשיפת המשימה, הסוהרים סירבו להרגע מגילוי הסוד. סיון הסבירה להם כמה היא נהנתה להיות אסירה ושאלעד בעצם רצה לצאת ולהפוך לסוהר. עמיר התעצבן וטען שהאח הגדול לא ערך הגרלה אלא החליט לבד מי יהיה אסיר וסוהר. בערב, האסירים זכו לביקורים משפחתיים מרגשים ומנהל הכלא הודיע באופן רשמי של שחרורם של האסירים. לאחר שכל הדיירים התאחדו, הסוהרים והאסירים החליפו חוויות מהמשימה ומירב טענה כי פרידה ונופר הפכו לחברות  אחרי שהתעמתו ביניהן והוציאו את כל שעל ליבן.

כן אבל בבית העניינים מסתבכים כאשר פרידה,ליהיא והילה מדברות על עד כמה,מירב צבועה וכמה פוליטיקלי קורקט,והילה התעצבנה במיוחד כשמירב העירה לה,שהיא לא נקטה עמדה, בזמן שהיא עצמה,מירב בורחת לקונכיה כל פעם שיש נושא טעון בבית,ובד"כ את כל הנושאים שלה היא מדברת למצלמה ,להראות שהיא יודעת ויש לה הרבה מה להגיד בנושאים פופוליסטיים כדי שתהיה לה אהדה של הרבה אנשים.ליהיא אומרת שמירב היא שחקנית רצינית,וגם במשימות, היא ממש נכנסת לדמויות וגם לפעמים שהיא שיקרה היא ממש יצרה מציאות, והיא אפילו נראה כאילו היא מאמינה לעצמה.הילה אומרת שמירב "לא באה לה טוב בעין" מההתחלה.



מירב עיתונאית שרוצה להגיע לתוכניות הפוליטיקה ויורה ארטיליה של "יש לי מה להגיד" לכל כיוון אפשרי,על הדיירים זה יכול לעבוד עד גבול,וזהו גיע הגבול והייתי מציע למירב להתרכז בתנ"כ,בלימוד ובהעברת שיעורי תנ"כ היא מדהימה ומעניינת,ילדים "ימותו" עליה בבי"ס והוראה הוא מקצוע אידיאולוגי לדעתי הרבה יותר מפוליטיקה אם כבר לרצות לשנות ולהשפיע,הדיירים כבר על גבול המואסים בהרצאות ואנחנו קרובים לפיצוץ הילה-ליהיא-מירב-פרידה. הרי אמרתי,איך שדנה הודחה ושהתחילה משימת הכלא,שזו נקודת התפנית ביחסי נופר-פרידה ובכל מקרה זה טוב לשתיהן בינתיים אבל,אין תעודות ביטוח ומערכת יחסים הזו שבירה ונפיצה במיוחד..

עמיר לדעתי על פתיליה,והוא קרוב להתפרקות, אם לא יוציאו אותו מהבית קודם. היחסים בינו לבין סיון מאפיינים הרבה זוגות לצערי ועל משקל "הפוסל במומו פוסל" קשה כ"כ לראות אותם עד בלתי אפשרי ,זה מעצבן,משעמם לא סקסי,אבל מה אתם הייתם עושים עם מערכת יחסים דפוקה בתוך הבית נטול הפרטיות??הכי קל זה מהטריבונה מה שאנחנו עושים,שופטים,מבקרים,אבל זה קשה,קשה מאוד ורק מהצלמים הייתי מבקש מספיק להראות אותם,אני יודע שיש דברים הרבה יותר חשובים ומעניינים להראות.

היום קמו עם דנה ברגר,דרך טובה,"נפתחו השמיים,לא יודעת מה לעשות,כי הכל כ"כ..",אני משוכנע שפרידה  שוכחת את התותי שלה ליד הילה,רואים שהיא מרגישה אליה נמשכת אליה,בפשת הגוף ואלו לא רק יחסים כמו שפרידה רוצה להראות,יחסים בהם,היא מגנה ומעודדת אותה.רואים בסרטון,פרידה מחפשת פידבק ואת השפתיים של הילה,מנשקת מלטפת,ומחבקת אותה ב"מעבר" לרק ניחום של חברה טובה,זה התרוץ,כי תוך כדי "הניחומים" היא אומרת בחיוך לאח שישים ל את השיר שלה..שישים לה כן..

הערב ערוץ 2 -קשת - 21:00 

"כלא אחיהו" ,התייחדויות,מריבות,סגירת חשבונות,בריחה,דרמות,מפגש משפחות ..

"זו היתה חמימות חולפת"..