יום ראשון, 6 בפברואר 2011

האח הגדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכונים v.i.p -הכוכבים - בר רפאלי,אסי עזר,פותנה גאבר ו..-משימת המלון

משימת מלון הכוכבים בעיצומה ,שהדיירים מקרקרים סביב הכוכבים ומנסים להרשים,חלקם מתאמצים,מתאמצים מדי ,אחרים חופרים,חופרים עמוק מדי..

בר רפאלי היפיפיה ,אסי עזר ופותנה ג'אבר  הם הכוכבים שנכנסו בינתיים.
אסי עזר ובר רפאלי הזמינו את רם פרייס סיטון לארוחת ערב איתם,זה היה יזום ויפה ומעניין וגם הדיירים הבינו את ההזמנה המיוחדת והמיוחסת של רם,כי אסי עזר הרי אחד הסמלים ונושא הדגל ולא מזמן גם עשה סרט על היציאה מהארון,וכנראה שהוריו של רם לא ידעו,וגם בר רפאלי דיברה איתו בהבנה,בעידוד ושיבחו אותו על האומץ.


דנה רון לא רצתה להיות סו-שף של פרידה הכט,לא נאה לה,לא יאה לה,לאחר מכן בשיחה בין עמיר לפרידה,דיברה על "האנשים האלה.." שהכוונה לדנאיות שכביכול מקבלות הכל קל,על מגש של כסף ולא מעריכות לדברי פרידה.פרידה נותנת דוגמא:"היום לא היה קפה,אז שתיתי מיים חמים מהמחם,בשבילי זה היה כמו קפה,ככה זה אין..מסתדרים,אלו על כל זהב מתלוננות במקום לעשות מכל דבר גם אם הוא פשוט זהב.." דנה-פרידה, זוג יונים שכנראה לא יעזור שום דבר ועד סוף התוכנית יחרבנו על כתף  אחת על השניה בכל הזדמנות .

הדיירים משמשים גם כצוות בידור וכל שיר נכנסים ב"רכבת" ורוקדים לאורחים המכובדים.
מירב ותומר בקצר ועניין של זמן עד שגם הגזרה הזו תתחמם כי כבר היתה יותר מתקרית אחת ביניהם.
שפותנה ג'אבר נכנסה,לחצה ידיים לכולם,והתכופפה לאלעד,דיברה איתו כמו לתינוק והוא,בלי להתבלבל,לקח את ידה ונישק אותה בשרמנטיות,איזה אלוף..,פוטנה בתגובה אמרה לו יאללה הפועל ובאתי לראות את הדרבי..אח"כ זה עלה לכולם בשירי הפועל,משלנו...

מלון הכוכבים אחלה,אהבתי,ממשיכים 

הדיירים אמורים היו להגן על בר רפאלי מהפפארצ'י,take a look