יום רביעי, 9 בפברואר 2011

רשימת המועמדים להדחה די צפויה - ליהיא נשארת עוד שבוע,שאפו-האח הגדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכונים

פרידה,דנה,נופר ותומר הם המועמדים להדחה בשבת.
מבין הדיירים החדשים היה ברור שזו או הילה,שהשבת לא תודח, אבל בשבוע הבא היא תהיה מועמדת ודאית להדחה או תומר,שאומנם חשב שלנקוט עמדה ולהיות דומיננטי לדייר חדש זה נכון,אז יכול להיות אבל המטרה היא להיות דומיננטי ואהוד ולא מסומן ובטח לא ללכת "ראש בראש" עם דייר חזק כמו פרידה למשל,אחרת הדלת שנכנסת בה תיפגש איתך שוב ומהר "מהמתוכנן"..

משימת מלון הכוכבים היתה חביבה למדי ,בר רפאלי הקסימה כהרגלה בצניעות ומתיקות אינסופית ורק נופר קלקלה..,הרי אם את חברה טובה ומגדירה את עצמך כחברת אמת ומצהירה ומבהירה, שאין בינך לבין הג'קי כלום,אז רבאק,שחררי,תני לילד להנות,כולה תמונה עם בר רפאלי שבר בכבודה ובעצמה ביקשה?? תפרגני!! לא יפה וזו לא פעם ראשונה ובפרט שנופר מרשה לעצמה לפרטט,לשבת עם תומר,עמיר ומי שבא לה "טוב" ואיך שבא לה ולכן יש לי בעיה עם הסוציומטיות הזו.

נופר ודנה, מיד לאחרי שפורסמה רשימת המועמדים, יושבות בכרכרה, ומנהלות שיחות מצלמה לגבי ההדחה הקרובה, נופר אומרת שהיא יודעת(אבל אומרת שאסור לה להגיד,זה נכון) מי העמיד אותה להדחה, והיא ניראת במצב רוח טוב במיוחד,אבל זה כנראה בגלל שתומר מועמד יחד איתה וזה לדעתי מעניק לה בטחון שלא כמו במועמדות הקודמת..שבוע שעבר נופר כמעט הלכה לעצמה לאיבוד.


דנה ממשיכה "ללכלך" על פרידה ועולם כמנהגו נוהג. ליהיא ממשיכה עוד שבוע וכל הכבוד לבחורה מהואלי,אמנם,היא לא ממש מעניינת,אין שיחות עומק או משהו להתחבר אליו אבל בכל זאת יש בה ולה,כנות,עוצמה כוח, וחוסן נפשי ברמה מאוד גבוהה,אמרנו כבר ליהיא לא פריירית..ומבין כל הדיירים, היא עברה את כברת הדרך הרגשית הקשה ביותר ורצף התמודדיות לא קל בכלל, וזה שהיא ממשיכה עוד ועוד שבוע ע"כ -שאפו! ובמבטא אמריקאי..