יום שני, 14 בפברואר 2011

הקרנת הסרט לחברים שעמיר בחר - ג'קי,נופר,לי עוז,סיון וליהיא - האח הגדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכונים

לנופר מתאים משקפיים וזה משווה ארשת רצינית,בוגרת וממתנת יותר, וכל זמן הסרט היא לא מפסיקה להתגפף עם ג'קי,סרט ופופקורן עושים לה את זה.

מירב הובילה שיחה מעניינת הערב ויש לי הרגשה שנבין טוב יותר את התוכן בהמשך המשחק, הלכה למעשה,חוץ מהאבחנה של הדיירים שנופר בדיכאון מאז ההדחה של דנה,למרות שכנראה מדובר במשהו אחר נוסף,לדעתי מדובר באי הודאות של מבחינת יתר הדיירים, או מי מהם שהעמיד אותה להדחה ואולי יעמיד אותה שוב. 
  
 השיחה החלה שאלעד אומר למרב כי היא חסרת ביטחון, מרב מסבירה לו את עצמה,מתוודה ומשתפת כי לפעמים ,באמת יש לה התקפי שנאה עצמיים. הם עוברים לשוחח על נופר, מרב אומרת שלדעתה נופר, היא ילדה מתוקה ומצחיקה והיא למדה להסתדר עם התקפי הכעס שלה.

 אלעד אומר כי הוא יודע איך לגשת לנופר גם כשהיא עצבנית.יש לו דרך וגישה אליה. לי עוז מצטרף אליהם ומרב מנצלת זאת כי ללי עוז יש השפעה בבית ,ואומרת שלדעתה,פרידה צריכה לקבל בכל שבוע שקית טבק, ובכל יום היא צריכה להתקלח ראשונה. מרב אומרת שפרידה השיגה מהאח הגדול אבקת כביסה וחלב ואף אחד לא אמר לה תודה,פרידה עושה גם הרבה דברים אחרים בבית ללא הכרת תודה ולא עושה מהם סיפור.

מרב מוסיפה שלא צריך לשפוט אדם רק בגלל עשרים אחוזים של תכונות רעות שיש בו,על זה כמובן אפשר להתווכח אבל לגבי פרידה אני מבין ומסכים עם דעתה של מירב אבל הכל בפרופורציה ועד הגבול.
 עמיר מגיע ואומר שמשעמם לו, מרב אומרת כי זה היום השביעי בו הם לא עושים כלום. הם נכנסים למטבח וממשיכים לשוחח על ליהיא, מרב אומרת שליהיא היא קורבן של החברה.., היא אומרת שאחרי שש שנות זוגיות היא לא יכלה להגיד לאבירם לא כשהוא הציע לה נישואין. מרב אומרת כי המצב בו הם נמצאים גורם להם לאבד את המודעות שלהם,את המודעות לא,כל הדיירים מודעים ברמה זו או אחרת,אבל דברים אחרים בוודאי שכן,בטחון,שייכות,ודאות,אהבה וכו' והדינמיקה בבית האח הגדול יכולה לשנות באופן קיצוני תחושות ורגשות .