יום שישי, 18 בפברואר 2011

הילה,נופר,ליהיא,מירב,פריד,עמיר,סיון,רם ותומר-האח הגדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכונים

הבנות,הילה, נופר, ליהיא ומרב מדליקות נרות ומברכות אחת את השנייה בברכת שבת שלום,כשמחוץ לבית מושמעים מזמורים מקסימים לשבת ומירב נרגשת ואומרת שזה ממש מזכיר לה את הילדות שלה. הההכנות לארוחת השבת מתבצעות טוב ורגוע יותר מבעבר ונדמה שהאנרגיה השבת הזו למרות חמשת מועמדים להדחה טובה מתמיד- הילה דואגת לתפוחי אדמה ולעופות, נופר מכינה עוגה ומירב ורם עורכים את השולחן.



 סיון,שלא מפסיקה בכל הזדמנות לדבר על עצמה ו..עוד על עצמה ועל המערכת יחסים שלה עם עמיר או על מערכות יחסים שלה בעבר, יוצאת מחדר האח הגדול ויוצאת לעשן סיגריה.. עם עמיר. היא אומרת לו שהיא מבינה למה הוא אמר לה היום שכבר אין לו כח לרדוף אחריה והיא מבינה גם שזו טעות שלה שהיא מדברת ברמיזות ולא באה ואומרת לו את זה בפנים. עמיר מסביר לה שהיא כל הזמן נפגעת מקטנות, ואם זה ככה לא בא לו והוא לא רוצה להיות במקומות האלו.


. פרידה יוצאת לעשן וקוטעת את השיחה של השניים. עמיר נכנס לבית ופרידה מספרת לסיון סיפורים משעשעים על אחותה חיה. סיון משתפת את פרידה שהיא מאוכזבת שעמיר הסתלק ככה בלי לסגור אתה את השיחה והיא שונאת אותו ברגע זה. רם יוצא לכרכרה וסיון נכנסת פנימה. רם שואל את פרידה איך היא תשרוד אם הוא יודח מחר, פרידה אומרת בלי לעשות  לרם חשבון ובערבית, שאנשים טובים ממנו כבר הלכו ,והיא לא התרגשה מזה.פרידה מוסיפה שההדחה היחידה שבאמת העציבה אותה הייתה הדחתו של עתי.

 סיון ועמיר  ממשיכים לדבר בתוך הבית ועמיר אומר שהוא נכנס פנימה בגלל שפרידה יצאה והוא לא רצה להמשיך את השיחה ליד אנשים אחרים וסיון מקבלת את הטיעון. השניים נשכבים במיטה וממשיכים בשיחתם. סיון אומרת שכשהיא שמחה אז עמיר שם אתה וכשהיא עצובה הוא נעלם. עמיר אומר שאכפת לו מאוד מסיון אבל גם לו יש רצונות ודברים לחוות בבית והוא לא רוצה להיות כל הזמן בדכאונות בגללה.

בצהריים היתה שיחה מעניינת בין מירב,רם,פרידה ולי עוז,כאשר רם הציג את דעותיו הפוליטיות ומירב ופרידה "נכנסו" ברם ודיברו בשבחם של זן  הפוליטיקאים בעבר ודיברו בשבחו של דויד לוי וע"כ שישראל מדינה גזענית שלא היתה מסוגלת להכיל ולקבל ראש ממשלה ממוצא מרוקאי ושהיתה מגמה ברורה לרדת עליו בכל מדיה אפשרית,מירב שגם ראיינה את דויד לוי אמרה לרם שדויד לוי הוא אדם משכמו ומעלה מבריק,אינטילגנטי,רגיש  ושבישראל לא יכלו לקבל את מי שבא מהפריפריה,מבית שאן,    וכן נשיא המדינה האחרון לפני שמעון פרס,משה קצב שהואשם באונס גם גר בפריפריה אבל זו דוגמא חריגה בהחלט, שלפניה אכן דויד לוי,הותקף באופן אישי,בתקשורת ובכל במה אפשרית ולאורך שנים רבות ובעצם,עד היום נשמעות בדיחות "דויד לוי" וזה עצוב,עצוב מאוד שאדם שעשה כה רבות ברמה הציבורית מתמודד עם ביקורת כ"כ נמוכה-עלובה.גם פרידה,מירב ולי עוז הסכימו על הדברים.רם מצידו,אמר שגם לו יש צד מזרחי,למרות שאנחנו רואים,שרם ממש מתאמץ להחצין ולהדגיש את "הארופאיות" שבו, וחבל שכך כי בישראליות יש הרבה חום וקסם שבעצם כ"כ חסרים ברם.

שבת לשלום..