יום שני, 21 בפברואר 2011

לי עוז פונה למצלמה:"אני לא סבלתי את דנה"..נופר מתפרצת בבכי והכל בעניין הביקורים -ויכוח סוער בין האסירים-האח הגדול 3

כן מס'ג לא מס'ג,הרוחות סוערות בעניין הביקורים,מה זה סוערות,סוף סוף דיון נורמלי שבו כולם אומרים את כל מה שחושבים והכל בעניין מי הביקורים,מי יכול לוותר ומי חייב ומגיע לו לראות את המשפחה.
לי עוז היחיד כמו גבר אמיתי שלוקח יוזה אמיתי וכנה,אומר לנופר בצורה ברורה ונוקבת שקודם כל למי שמגיע לראות את הקרובים זה קודם כל לאימאות,אח"כ לשאר ומשם התפתח ויכוח מטורף,סוער אבל חיבים לומר שיחסית האסירים שומרים על רמת שיחה מכובדת.

במעבר חד,מירב הרימה להנחתה ונתנה הזדמנות לנופר לדבר על היחסים בינה ובין פרידה,ונופר במקום לקחת את זה למקום נכון,אחרי שפרידה מסבירה לה שהיא כ"כ אהבה ודאגה לה,"תקעה לה סכין בגב",התחילה לצעוק ולצעוק וייאמר לזכותה של פרידה, שלגבי נופר היא מדברת מהלב ובאופן כנה ומדברת איתה על איך היא הפנתה לה עורף,נופר מתקרבת אליה,מנפנפת לפרידה עם אצבע מול הפרצוף ו..יאללה באלאגן,פרידה מזכירה לנופר שמה שהכי הפריע לה,זה שהיא חיטטה לה במגירה,עשתה יד אחת עם דנה וניסתה לעשות עליה עליהום.מה שנכון,נכון.

איך שסיימתי לכתוב "רמת שיחה מכובדת".. התחילו הצעקות המטורפות בין נופר לפרידה,שכמובן נופר צורחת בלי סוף,שפרידה קמה פעם אחת בלבד ודפקה עם היד על השולחן וראו שהיא כואבת ופגועה,כדי להסביר/להבהיר לנופר שתקופה שלמה היא חיה מהטבק שלה,חודשיים הן היו חברות,ואח"כ עשתה יד אחת עם דנה נגד הטבק שלה!.כל הזמן הזה ,הסוהר "גולדברג" עומד עם האוזן על הדלת ומקשיב לצעקות בתוך "התא".

התפנית ביחסים בין ג'קי לנופר,התחילה היום,גם פרידה-נופר עם כל הצרחות,והוויכוחים טוב שהן דיברו ומשם הן יוכלו רק להשתפר,למרות שחברות הן כבר לא יוכלו להיות כי פרידה,וגם לי עוז לא מתרגשים מהצעקות ומהדרמות של נופר וזו הבעיה של נופר איתם.הם קלטו אותה,וממזמן.
בשיחה בין תומר וסיון הוא אומר לה שהם חייבים למצוא פיתרון בינה לבין עמיר,ואומר לה :"אין לי בעיה עם זה,עמיר מתנהג כמו ילד בן שנה והוא מדבר למצלמות הכל אצלו למצלמות ואת יודעת את זה וידעת את זה,אבל את חייבת לדבר איתו,אתם לא יכולים להתנתק,אתם לא בחוץ,אתם כאן..וזה יעשה לא טוב לשניכם"
בינתיים בחוץ,ליהיא מנסה לדבר עם עמיר כמובן באותו עניין,אבל זה כמו לדבר עם קיר,ואיך אני ממשיך בכלל לבזבז את הזמן עליהם,איך?? 

לי עוז מיום ליום משתפר ומשתבח,מתנהל נכון,לא מפחד לעמוד על שלו בדברים המהותיים ולא נגרר "לעדר",ובהחלט מגלה יכולות של מנהיג,כי הוא הוא לוקח יוזמה לאורך התוכנית,כנה,נאמן לחברים שלו ומניע מהלכים מבלי לקחת לעצמו את הקרדיט והדיירים-אסירים-סוהרים מקשיבים לו ומשתפים אותו והוא בהחלט הופך להיות לאחד הדיירים הדומיננטיים בבית.הדברים שהוא אמר לנופר ולמעשה השתיק אותה,עד שפרצה בבכי דרמטי היו נכונים,צודקים ובמקום וגם ואפילו ג'קי,אמר לנופר שהוא צודק וליד..כולם.תפנית??לי עוז וליד כולם אומר ומסביר לנופר ושואל "איפה המצלמה"? ואומר :"הנה,מול המצלמה אני יגיד לכם ולכל המדינה,אני לא סבלתי את דנה,אבל אם היא היתה פה הייתי מוותר לה בביקורים כי היא אימא,את מבינה נופר??!"

"כלא אחיהו" - משדר מטורף יהיה ביום רביעי!!

עוד לפני השידור,כמו שזה נראה עכשיו מרד אסירים לא יפתיע אף אחד...

הסוהרים חושבים שהאסירים ישתגעו והם רבים על התקציב(: כמה שלסוהרים אין מושג מה קורה בכלא "שלהם"..