יום שישי, 25 בפברואר 2011

סיון עושה לג'קי שיחת ניעור-שחרור מנופר,אבל מלחמת השחרור/עצמאות/התשה היא אותה מלחמה -האח הגדול 3 לצפיהישירה בכל העדכונים

סיון נכנסת לקונכייה יחד עם ג'קי ויוזמת שיחה ביניהם. היא אומרת לו שהיא לא רוצה שום קשר עם עמיר ולכן באה לקונכייה לשבת, היה טקטי ומנומס ונכון יותר להגיד שאת מצטרפת למישהו שאת רוצה לשבת איתו במקום להגיד לג'קי שהוא ברירת המחדל,לא יפה.

 ג'קי עונה לה שהוא יושב לבד מאותן הסיבות בדיוק. כרגיל,סיון מספרת על עמיר אך ג'קי עוצר אותה ומבקש ממנה לדבר על נושאים אחרים והם משחקים במשחק האסוציאציות. ג'קי שואל מה מעלה לה המילה "סיון". סיון עונה -שתמימות וכי היא יודעת שהיא תמימה, אך בעבר היא הייתה מתעצבנת שהיו אומרים לה את זה. סיון שואלת מה מזכירה לו המילה בית ספר. ג'קי נזכר בימי בית הספר ועונה שלא היה לו קל כי היה בכיתה מיוחדת וידע שהוא שונה.

 הם מדברים על המצב של ג'קי ונופר,ג'קי אומר שאנשים מתחילים לשפוט אותו על הקשר שלהם. סיון אומרת שהיא פגועה וגם עצובה מעמיר אבל יש לה כוחות לצאת מזה, וגם לג'קי יש את הכוחות להשתחרר קצת מנופר. היא מוסיפה ואומרת שיהיה לה מאוד נוח וקל להחזיר לעצמה את עמיר כי הוא מגן עליה ועוטף אותה, אבל היא לא תעשה זאת כי ההרגשה הכי טובה מבחינתה זה להרגיש חזקה עם עצמה. ג'קי אומר שגם הוא מרגיש שלהיות לבד זו הדרך הכי טובה בשבילו לשכוח מהכל.

נראה שסיון קיבלה החלטה להחזיר לג'קי את הביטחון ויהי מה(זכויות יוצרים,ארז דה דרזנר),סיון מסבירה לג'קי כמה הוא בחור שנאהב ע"י כולם בבית וזה נדיר,והוא בין היחידים שלאנשים ממש אכפת ממנו וזה מצביע על משהו,ושנופר והיחסים ביניהם רק מפריעים לו,ונותנת לו כדוגמא את עצמה ועמיר,ושעכשיו היא מרגישה סוף סוף חופשיה ואנרגטית ושהיא חזרה לחייך,כך הם דיברו שעתיים לערך,שסיון ממש משקיעה בשיחה ומדברת עם ג'קי מכל הלב ובעזרת כל הגוף גם,היא מנפנפת בידיים,משתמשת בפרצופים דרמטיים ובעצם מרפאה את עצמה דרך ג'קי.קל יותר לייעץ לאחרים וצרת רבים חצי נחמת-סיון.

סיון,ליהיא,לי עוז וג'קי שרים סגנון מזרחי-מקורי ומשתגעים בכרכרה וממש כיף לראות את ג'קי וסיון בלי נופר ועמיר נהנים,צוחקים ומשתגעים קצת.שג'קי נכנס פנימה, מירב ישר עטה עליו ונראה שהיא מנסה לתפוס זמן מצלמה כי זה חשוב לה להדחה לנסות לתפוס כמה שיותר מצלמה,היא יודעת כמה זה חשוב,מירב אומרת לו שהם יעשו שיעור תנ"כ לילי ומבקשת ממנו לקרוא ללי עוז,ג'קי יוצא קורא ללי עוז,אלעד גם מצטרף,ופרידה יוצאת שוב בקריז שמחדר השינה וצועקת שהחדר חם במיוחד,וכל הבית עצמו קר,יש מצב שעושים לה בכוונה,שלא תירדם "מוקדם" כדי שנראה עוד פרידה ?? ג'קי מדגמן אטימות בכל מה שקשור ליחסים שלו עם נופר,הוא פשוט לא מבין,כמו סיון חייב שהתעללו בו,התייחסו אליו בזלזול!,מה זה? עד מתי?ונופר מנצלת כל רגע דל,חוצפנית!,ילדה מפונקת,ג'קי לא מבין שברגע שהוא יתרחק היא תרדוף אחריו,אבל איפה הוא ואיפה משחקים? נופר מרחמת על עצמה,דרמה קווינס ובדומה לעמיר היא חזקה על חלשים,ויודעת לנצל את זה טוב טוב.

משום מה כל הדיירים איכשהו עשו יד אחת כנגד הילה אקראי,לא מובן לי הקטע הזה,הילה אומנם סגורה ולא בדיוק מנסה להתבלט בכח,אבל היא בחורה שאפשר לדבר איתה,יש לה ראש על הכתפיים והיא דווקא מנסה להתחבר אבל לא לוחצת או מתחנפת,או צבועה כמו אחרים ואולי זה מפריע לחלק גדול מהדיירים,לא מובן למשל מאיזו סיבה ג'קי העמיד אותה?! איתו היא דיברה כ"כ פעמים ורק בגלל שנופר לא אוהבת אותה והיא "אכלה לו את הראש עליה" הוא העמיד אותה.ליהיא העמידה את נופר ומירב ואמרה נכון,שנופר מתבכיינת כל הזמן,וקשה לה להאמין למירב.אני מבין אותה.אלעד העדיף להשאיר את החברים שלו והעמיד את סיון והילה.בסדר,גם זה שיקול,מירב-נופר הצביעו לפרידה,הילה וליהיא(נופר) ופרידה-הילה העמידו להדחה את מירב ונופר,כן יש פה קרב מעמדות,קרב לביאות והילה ופרידה מאיימות ומשנות משמעותית, את המעמד אשר אותו רוצות מירב ונופר בבית.

מעניין מה עשו לפרידה,ליום הולדת השנייה שלה - 13 שנים לניקיון מסמים,אני חושב ומקווה שעשו משהו כי זה חשוב,זה יכול להעביר מסר, ונכון שלפרידה יכולות להיות, כל הזמן תופעות לוואי אבל היום הוא כנראה יום רגיש מאוד בשבילה, שהיא לא מדברת עליו,אבל יכול להיות שהיא מרגישה חום, כי היא חושבת על הסמים וזה קשה והיא לא מדברת על זה אלא מתמודדת לבד?


שבת לשלום