יום ראשון, 20 בפברואר 2011

כלא אחיהו -האח הגדול 3 לצפיה ישירה בעדכונים

נופר,מירב,נופר,סיון,אלעד,פרידה ולי עוז כבר "יושבים" בכלא,כל השאר סוהרים וכמו ששמתם לב,"הזוגות" מופרדים שהנשים אסירות והגברים ג'קי ועמיר סוהרים וזה טוב לנו ויהיה מעניין לראות איך נופר ממלאת פקודות..פקודות של ג'קי הסוהר.

נופר מזדעזעת מהתנאים בבית הכלא ובמיוחד מהשרותים/מקלחת ומנסה לפתוח מו"מ עם האח הגדול כדי להיות סוהרת,האח שואל מה יש לה להציע ולבסוף אומר לה שהיא חייבת לשלם על המעשים שלה,נופר חושבת ומשתפת בקול כמובן, ולמצלמה,לכתוב ספר בזמן ישיבתה בכלא וכדי להעביר את זמנה ולכתוב על החוויות,האהבות,נופר משתפת את האח הגדול ובעיקר אותנו ומברכת את עצמה בכל מיני שאיפות ורצונות ואהבה הדדית שתוכל להתרחש רק ש..תשתחרר מהכלא. 

האסירים יוכלו לעשן רק סיגריה ביום..מעניין מה יקרה עם פרידה,יש מצב שהיא תגנוב סיגריות מאחרים ותקבל עונש כפול ומכופל.. 

כלא "אחיהו" מסתמן ככלא לא קל,האסירים יהיו חייבים למלא פקודות,לעבוד בעבודות פרך שהסוהרים יטילו עליהם ולאסירים יהיה רק טיול אחד ביום בחצר.לאח הגדול הם יצטרכו לקרוא "מפקד הכלא" .

שימו לב ! נופר ופרידה בתא כלא אחד..

סיון נראת אבודה לגמרי ולא מוצאת את עצמה והיא קרובה להישבר ולדעתי היא חוששת שעמיר נמצא לבד עם הילה ולהתפתחויות בינהם,למרות שאין לה מה לדאוג,אבל סיון חרדתית בכל מקרה והיא על דרך קבע בכוננות ובדאגה,חוץ מזה אם היא תתנהג יפה אולי היא תקבל התייחדות..

פרידה מבסוטה מהמצב,הכלא לא רק שלא מזיז לה,היא שאמרה שהיא לא מרגישה טוב כבר מהבוקר,פתאום חזרה לחיות..
כל מצב של חיסרון ומחסור ושל קושי דווקא נותן לפרידה כח ויתרון בולט,היא אוהבת את הקושי,ושקל מדי ושיש מסיבות היא בד"כ מהר מאוד נוטה לשתות והרבה"ולברוח" ובד"כ..לעשות ולדבר שטויות שאח"כ היא מצטערת עלייהן. 

ליהיא שרגילה לבתי כלא בארה"ב,היא הרי משחררת אסירים בערבות,גם די מבסוטה מהמשימה,אבל עוד מעט הכל צפוי להשתנות כי עד עכשיו זה עוד בית מלון,עוד מעט האסירים יקבלו פקודות,יוטלו חוקים,עונשים ועבודות פרך שמי שיצווה עליהם את הפקודות אלו הם החברים שלהם ואתם יודעים מה קורה לאנשים שפתאום יש להם כח והשפעה??!