יום ראשון, 27 בפברואר 2011

מי יהיו מועמדים להדחה הכפולה ברביעי -משימת הקוסם מארץ עוץ -האח הגדול 3 לצפיה ישירה בעדכונים

משימת הקוסם מארץ עוץ היא משימה מקסימה ועדינה של האח אבל כזו שמוציאה את הפנטזיות מהדיירים,הם מתחילים לחשוב על הגמר על המיליון,על תכונות האופי שלהם,כמו ג'קי שאומר לנופר שהלוואי שהיה האריה בקוסם מארץ עוץ,אבל נופר מזכירה לו שהאריה דווקא היה מוג לב,פחדן והם מיד עברו נושא..


המראה בקוסם מארץ עוץ והמשימה בכלל גרמה לדיירים להתבונן על עצמם,לעשות סוג של מאזן דו"ח רווח והפסד עד עכשיו.מה היה להם,מה הם עברו,את מי הם אוהבים ומחוברים אליו יותר? למי פחות? כך מוצאים עצמם נופר ולי עוז מדברים ומסכימים ששניהם אוהבים את תומר,הילה מבקשת מעמיר לא לדבר איתה יותר על מירב,מהסיבות המובנות,המובנות לה.. 

להדחה הכפולה יעמדו 4-6 דיירים כנראה,ויהיו בה עמיר,פרידה,הילה,תומר,נופר וליהיא,יכול להיות גם שסיון,שהגיע הזמן שתהיה ברשימה,ואולי גם תודח,כי היא די מיצתה את עצמה את במשחק,ורק התאהבות במישהו "חדש ואחר" בבית,יכול להפתיע ולסקרן,אחרת תם זמנה,מערכת היחסים עם עמיר לא מעניינת,לא סקסית ומשעממת,אבל הכל תלוי מי יהיה הדייר/ת שייבחר לעמוד ולמול כולם לבחור 2 דיירים להדחה שאוטומטית יתווספו לרשימת המועמדים וזה יכול לשנות את כל התמונה ממש כמו בקוסם מארץ עוץ..

אם סיון תעמוד מול כולם,אלו 2 מועמדים היא תבחר?,ולי עוז למול כולם?ג'קי? או במי ייבחר אלעד? כל האפשרויות פתוחות,וזה שונה לגמרי מלהיות בחדר האח-הקוסם הגדול ולתת שמות לקהל,בסיטואציה הזו,למרות שלכולם יש ידיעה או תחושה מי מעמיד אותם להדחה,מי אוהב,מחובר,חבר או לא,לעמוד מול כולם להסתכל בלבן בעיניים וזה שאוטומטית השמות ייתווספו לרשימה ויכולים להיות מודחים,יש לזה כח ומשמעות רבה להמשך,וכנראה גם שיהיו נקמות,מס' הדיירים מצטמצם וכל אחד רוצה להגיע עד הסוף,הדיירים יצטרכו להעמיד להדחה את החברים שלהם,בינתיים יש הילה שכנראה תודח,יש את סיון,עמיר,ליהיא,תומר אבל אח"כ נשארים הח'ברה,הגרעין אלעד,לי עוז וג'קי שאני מקווה שיגיעו יחד עד הסוף כי מגיע להם.            

פרידה כנראה תגיע כמו שאמרו לה הרבה לפניה על אפם וחמתם,אבל יש לי הרגשה שדווקא בגזרה הזו האח-הקוסם הגדול היה רוצה לראות הפתעה ואולי גם הדחה שלה קודם הגמר, אבל שייזהר כי פרידה עוד יכולה להדיח גם אותו מהמשחק..

יום טוב