יום שבת, 5 בפברואר 2011

רם פרייס סיטון יוצא מהארון,עמיר נלחץ -האח הגדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכונים

הבוקר הכל כרגיל,בעצם לא הכל כרגיל,כאילו הכל רגיל,אבל אתמול היה רגע דרמטי חזק מאוד וכמעט הזוי,שפרידה נעצה את שיני הרוטווילר שלה עמוק בבשרו של רם.
אם פרידה רוצה משהו זה בד"כ אבוד למי שעומד למולה,ואתמול זה היה רם פרייס סיטון,שכבר שנכנס לבית האח הגדול,פרידה אמרה לו :" אתה הומו נכון?" ושאמר לא שאלה אותו בחיוך :"אז אתה לסבית?"..

אתמול פרידה זיהתה אצל רם את החיסרון וכנראה הקראש בהדחה של יואב.רם נכנס להיסטריה הוא בכה ובכה,התכנס בתוך עצמו בחדר,יצא המשיך לבכות,עד שפרידה ראתה אותו כאשר אף אחד מהדיירים שראו שהוא במצב כזה לא ניגש אליו.רק פרידה .היא יודעת לזהות טיימינג, ולהיות שם שצריך וזה כמובן לזכותה כי אתמול רם היה בסוג של התקף חרדה.
פרידה בקשה שיביאו לו שמיכה כיסתה אותו,חיבקה אותו ,יצאה איתו החוצה,וגם כאשר מירב והילה "הליברליות" לא הבינו מה עובר עליו,והסתכלו על פרידה בעין חשדנית במבט של :"עזבי אותו.." פרידה ידעה מה צריך לעשות ובמצבים האלו אין עליה.

שמירב והילה הבינו שהן רק צריכות לתמוך בפרידה ולעזור לה הם חיבקו ועודדו את רם להוציא את מה שיש לו בפנים,קמו כיבדו אותו, קראו לכולם וכינסו אותם בסלון הבית, כדי שרם קודם כל התנצל בפני ליהיא שלקח ממנה את תשומת הלב כי גם היא במשבר..

ואז כנראה למול כולם,רם בווידוי מרגש סיפר שהוא הומו, עמיר נלחץ והתחיל לגמגם ושתומר שואל אותו אם הכל בסדר הוא אומר בגמגום(זה מה שקורה שעמיר נלחץ) שיש לו מלא חברים הומואים..

אז זהו יש לנו גמד,בר רפאלי,לסבית נהגת משאית,בחורה אמריקאית צעירה,הומו גרמני,ודנה אחת..

שבוע מצוין-חיו ותנו לחיות!!!