יום שבת, 19 בפברואר 2011

משימת מאחורי הסורגים 3 יוצאת ממחר לדרך -רם הודח-האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

רם סיטון פרייס הוא המודח העשירי מבית האח הגדול וטוב שכך,לא לפני שרם הספיק לומר גם לארז טל שהוא מציק ששאל אותו לפשר האהבה לגרמנית .נו שויין,הקהל הוכיח שמי שמעניין ורלוונטי נשאר, ורם שהספיק לנפנף בדגלי כל אג'נדה אפשרית שלו,כולל יציאה אמיצה ומרגשת מהארון,ארוחה עם בר רפאלי ואסי עזר,בעצם עשה את שלו,מיצה עד תום והודח מהמשחק ושיהיה לו בהצלחה.

מה שמעניין הוא הם יחסי ג'קי-פרידה-נופר שאחרי שפרידה העירה לג'קי שנופר לא רואה אותו ממטר,ראו שמשהו קרה לו למרות שהוא עדיין צמוד נופר ובכל מקרה ג'קי מבחינתו חושב שנופר היא גם קלף בטוח לגמר, ולכן גם הוא מצידו,חושב שהוא צריך לשמור אותה איתו ולידו,למרות שהוא לא מרגיש את הדיירים שמעירים לו שזה מעכב אותו,מפריע להם ועוד מעט שיישארו פחות אנשים בבית,החברים יהיו חייבים להעמיד להדחה, את מי שמאיים עליהם ואז יכול להיות שזה יהיה לרעת ג'קי אבל נדמה שהמז'יק יספיק לו כדי להגיע לגמר גם כך.

ג'קי ,ממש ריגש שהאח שאל אותו לגבי הגעגוע לקרובים ולמי הכי מתגעגע והיה רוצה לקבל חיבוק?ענה שדמעות ממלאות את עיניו,שלהורים,שגידלו וחינכו אותו, ואם אפשר היה רוצה חיבוק משניהם יחד, בסנדביץ..ושג'קי מדבר מהרגש,הוא מתנסח מצוין,חד וכנה ופתוח באופן חם ומקסים.

לנופר,שמבחינתה היא וג'קי רק "חברים טובים" ,קשה לקבל את זה שג'קי מנהל שיחות עם דיירות אחרות בבית,היא רכושנית כלפיו בצורה אובססיבית וג'קי ממש מפחד ממנה, וכל פעם שהיא מתקרבת, ג'קי קם לחבק אותה,עם בייגלה ומחמאות וחבל, כי ג'קי בקלות היה יכול להתחבר בחום שלו ויכולת ההקשבה להילה,לסיון וגם לליהיא שאוהבת אותו ונופר לא נותנת לו.

בשביל נופר, זו לא רק קנאה או רכושנות, אלא גם המשחק מבחינה אסטרטגית,נופר מפחדת לאבד את ג'קי ולכן משחקת איתו ובינתיים בהצלחה,שג'קי יבין שאצל נופר המניעים הם מפחד יותר מהמשחק מאשר ברמה האישית, ולדעתי כנגד כל הסיכויים תהיה תפנית ביחסים שלהם, שתשחרר את ג'קי, אבל כנראה יהיה זה בריב ביניהם, ברגע שזה יפגע בחברות של ג'קי עם דיירים אחרים בבית.

שארז טל, אמר את שמה של הילה, כמי שנשארת בבית ראשונה,ראו על הפנים של נופר שהיא ממש רותחת,והילה אכן מאיימת עליה,הילה שבהתחלה לא ידעו איך לאכול אותה,נפתחת ומתגלה כבחורה נעימה ומעניינת עם המון כאב,אבל כזו שיודעת לעמוד על שלה,לא פריירית והיא תקבל הרבה בטחון השבוע,ובגזרת ההילה צפויות הפתעות .

יחסי עמיר-סיון כבר לא מעניינים,עמיר למעשה "כבש" יעד מבוצר,סימן לעצמו וי,קיבל בטחון,אבל עדיין הוא וסיון כמו שני ילדים שכל אחד מהם זקוק לחיזוקים 24/7 ,וזה נהיה כבר די לעוס ומציק,שום דבר ביחסים האלו לא אמיתי,היא צריכה לדבר על עצמה כל הזמן,ודי פאתטי ללכת לליהיא והילה ולכל עם ישראל ע"כ ששכבו, ולומר שהיא לא רוצה לעשות מזה עניין ולא רוצה שאנשים יידעו.נו באמת!

עמיר מצידו, כל הזמן צריך חיזוקים וכמו כל גבר טיפוסי ולא טקטי,במקום להיות חם ורגיש, כי באמת לקח לסיון זמן להיפתח ברמה המינית ולדעתי עמיר לחץ עליה כי היה מועמד להדחה,במקום לתת לה מה שרצתה,רגש וחום וזה לא כ"כ קשה,שאל אותה :"אבל היה כיף נכון,איך הייתי??" 

אגב, ארץ נהדרת היא תוכנית סאטירה איכותית מוכרת לכולם,וותיקה המתיימרת לגעת בכל,ואת אחת הפרשיות המביכות (פרשת האח הגדול-דנה) שהיו בטלויזיה, פשוט טשטשו בהפקה,כמעט לחלוטין, ואומנם אפשר היה להבין את הסיבות, אבל זוהי רק תעודת ביטוח שמי שמקורב לצלחת יוצא "בחסד", וזה שדנה קראה לעודד בן-עמי עודד מנשה, היה לא מצחיק ובכל מקרה אחר ולמישהו אחר,הוא היה "זוכה" למבול של ירידות,העלבות והשפלות, ויעידו כל הפוליטקאים,אנשים מהבידור,פליטי תוכניות ריאליטי "שקרעו" להם את הצורה בתוכנית וכו'.


מחר, משימת מאחורי הסורגים 3 (זכויות יוצרים שלי על השם) יוצאת לדרך,ובית הכלא שסידרו לדיירים נראה ממש רע ולמפונקים מבין הדיירים צפויים חיים קשים מאוד.
בינתיים בבית כנראה שעמיר וסיון ייפרדו,יחזרו,ושוב ייפרדו,ועמיר נכנס לדבר עם הילה בקונכיה על יחסיו.. עם סיון כמובן למרות שהוא ינסה לכבוש יעד מבוצר נוסף אחרי שכבר כבש את סיון,ומחינת סיון לשכב עם עמיר היתה כנראה טעות טקטית לעצמה ברמה האישית ולהמשך המשחק אלא אם כן יקרה משהו לא צפוי, והיא תתקרב לתומר למשל,סתם רק כדי לגרום לעמיר לקנא..

בינתיים,בשידור החי של מאקו, אלירז וגואל,מדברים ע"כ שלפרידה בעקבות הדברים שאמרה יש הרבה שונאים ברשת  ובסה"כ,המכות של פרידה(למרות שראינו שהיו די רציניות..) היו בצחוק אבל בסה"כ פרידה מאכזבת אבל אומרים שהיא אישה חכמה ומנוסה ועדיין מאוד מעניינת וממליצים לנופר לרדת מהעץ ולהתקרב לפרידה וע"כ שהיא מעכבת את ג'קי.

השבוע ג'קי סוף סוף אמר "בוקר טוב" לעמוד השדרה שלו שדי התגעגע אליו כאשר ענה - "נכנס" בעמיר :"אני חייל שלך?? לך תתגזגז מפה.." הגיע הזמן שג'קי ישחרר קיטור ולא רק יתקפל ויהיה הטוב עם כולם ויקבל על הראש והגיע זמן המז'יק להתעורר ומהר,את כל העצבים על נופר הוא הוציא על עמיר,take alook):


ההדחה של רם טובה,תומר והילה מעניינים,תומר יהיה קונטרה לא רעה לעמיר שדי הוריד פרופיל כבר מזמן,והילה שכרגע קיבלה בטחון בהחלט יכולה לאיים על הדיירות אחרות והוותיקות בבית.

שבוע טוב לכל האחים והאחיות שלנו..