יום שבת, 12 בפברואר 2011

דנה לא בבית,מתעוררים לשבוע חדש בבית האח-האח הגדול 3 לצפיה ישירה בכל העדכונים

דנה לא בבית! 

כן,זו ההדחה הכי קשה ובלתי נתפסת,כי דנה היתה אחת הדמויות החזקות ביותר בבית וגם לקהל בחוץ, אבל כנראה לא מספיק אהודה, אפילו פחות אהודה ורצויה מהדייר החדש תומר זריהן. 

עמיר נכנס לחרדות כנראה מההדחה של דנה ומנסה להראות  שהלחץ שלו וחוסר האונים, הם בגלל ביחסים בינו ובין סיון והם מקיימים שיחה בכרכרה ולאחר מכן שעמיר מתחיל לבכות ,לי עוז ממליץ להם להיכנס לקונכיה .עמיר מתרץ את הסיבה לבכי שלו,כאילו ממש אכפת לו מסיון,הרי זה לא מפריע לו להסתלבט,לצחקק ולפרטט במיטה עם הילה חצי שעה קודם לכן.סיון שואלת את עמיר אם השיחה הזו היתה מתקיימת ביניהם אם דנה לא היתה מודחת אתמול.


סיון ועמיר מקיימים יחסים שאמנם נראים אמיתיים אבל הם לצורך המשחק כמובן והם מדברים יפה בעיניים ולמצלמות.
סיון ועמיר יודעים טוב טוב מה הכח של מערכת יחסים בחוץ וכמה הם צריכים אחד את השני ומה קרה לעתי שנפרד מליהיא ולכן עמיר נלחץ כ"כ.


כרגע אין לעמיר איפה להתחבא והוא המסומן העיקרי להדחה,הוא מנסה ככל יכולתו לשמור על סיון לידו ואם אפשר איתו,כי קשה לו לבד הוא אדם שחייב לצידו תמיכה וחיזוקים,מי לא? אבל הוא במיוחד,הרי היו דיירים בבית שעברו פרקי זמן ממש לבד והצליחו לבד לבד,אבל לא עמיר,עמיר יכול להתחרפן במצב חוסר ודאות ולחזור לשיחות ניקיון עם המראה.תכלס אין אף איום גברי בבית אז מה הלחץ עם סיון תזרמו,ביחד לחוד זה לא משנה בכל מקרה אתם באותו מקום,אבל הוא ממש צריך הוכחה שמישהו בבית איתו.

בנתיים בבית שבוע חדש,פרידה כרגיל הראשונה להשכים,מספרת על הכלבה שהיתה לה,משתפת שהיא כנראה עלתה בבית במשקל ושהילה מאוד מוצאת חן בעיניה,שהילה לא זורמת עם הזרם,שיש להילה המון כאבים והיא לאט לאט תפתח ותשחרר אותה.עכשיו אני מבין את הכניסה של הילה לבית.מתחיל להיות מעניין.


תומר אגב,עדיין המום מזה שהוא נשאר בבית וכדייר חדש,מה שייתן לו המון ביטחון להמשך .

שבוע טוב לאחים ולאחיות הגדולים והגדולות.