יום ראשון, 13 בפברואר 2011

הסיפור שרבות בו עוד יסופר - ההדחה של דנה מבית האח הגדול בשבת-האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

ההדחה של דנה רון מבית האח הגדול..

היו כאלו ששמחו לאיד,כאלו שהתעצבו לראות את הרון נפרדת מבית, ורבים הופתעו ומיד הרשת הופצצה בתאוריות קשר לפליטת הפה של עורך התוכנית יורם זק,אחיה של עלמה זק.כולם בבראנז'ה מחוברים האחד לשני ומכירים רק אין כמעט סיכוי להשקיט "ולהעלים" את הפרשה ועוד ידובר בה רבות.נכון,קורה,השאלה למי מתי ובאיזה הקשר ויש בו בעיה,בעיה גדולה,והמתחרים כבר מתכוננים "לרקוד על הדם" וללא שום חשבון.  

האם באמת מי שהיתה הבסיס להתרחשויות בבית לטוב ולרע,ומחוברת לאנשים חזקים ומשמעותיים בבית דוגמת עמיר ונופר,היא זו שקיבלה פחות קולות מתומר זריהן?? פשוט קשה להאמין, במיוחד בהדחה למול היריבה המושבעת פרידה.משהו פה אולי מריח מסריח,מסריח מדי ולמדי.

נכון שביציאה של דנה,הייתי מצפה ממי שמייצגת נשיות חזקה ומפותחת ו"מתגאה" בה,דואגת לפרומואים לגבי היחסים נשים-גברים ודעתנית בנושא,כולל שיחות מוטיבציה וייעוץ חופשי לדיירים בבית על אסור/מותר/כדאי צריך,דנה אמורה היתה, להגיב אחרת לפרשה/להתבטאות ,גם אם היא נסגרה בדלתיים סגורות או שאם אכן דנה "סולחת " ומקבלת את התנצלות ההפקה בכל מקרה היתה חייבת לבוא תגובה ברורה לדעתי, שהדברים לא מקובלים ולא מתאימים.לפחות.

דנה רון,אוהבים אותה או לא, "סומנה" לגמר, והיתה ראויה להגיע לפחות לשלבים הגבוהים באמת,ההדחה אתמול הפליאה כל צופה בתוכנית,למרות שהיו כבר מס' הפתעות,דוג' ההדחה של עתי,אבל איכשהו היה בה היגיון, וכבר ידענו סימני שאלה ותהיות לאמיתות הנעשה לאחרי הקלעים, אבל אתמול ללא ספק נשבר סוג של שיא שלא ידענו..

בכל מקרה הרייטינג ימשיך לעלות,התוכנית תמשוך יותר עניין וב - 42% כבר היינו..