יום שלישי, 15 בפברואר 2011

משימת התקציב השבועי עברה בשלום - האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

כל הדיירים כולם אמורים למסור 2 מועמדים להדחה,למרות שכולם עייפים מהיום ומהשימה האקסטרימית שהתישה אותם.
הדיירים קיבלו תלבושות והיו צריכים לרוץ עם תות על הראש על גבי מסוע,אחרי מספר סיבובים..הנה התקציר:
   
ג'קי עולה לעמדת הסועד ,ולא מצליח לאכול מראשו של לי עוז. פרידה עולה,משקיעה את כל כולה,ולמרבה ההפתעה מצליחה להאכיל את ג'קי והניקוד הוא 8 מתוך 17. ג'קי מצליח לאכול מראשו של תומר והסועדת הבאה תהיה ליהיא. ליהיא מצליחה לאכול מהראש של עמיר, התות של הילה מיד נופל מראשה ממש שעלתה למסוע, אבל נופר מצליחה להאכיל את ליהיא והניקוד הוא 11 מתוך 21. האח הגדול אומר שהניסיון האחרון של נופר הוא גבולי והוא יבדוק אם הוא ייחשב כפסילה או לא. פרידה היא ההבאה לסעוד כשנותרו 4 תותים לאכול כדי להצליח במשימה. פרידה הרעבה עולה לסעוד ומצליחה לאכול 3 מ 3 והניקוד של הדיירים הוא 14 מתוך 24 והם כבר מפנטזים על אכילת 20 תותים וקבלת מתנה בנוסף לתקציב המותרות.

 נופר עולה לסעוד ומרב מצליחה להאכיל אותה, מה שמבטיח לדיירים תקציב מותרות לשבוע הקרוב. ג'קי ופרידה מצליחים גם הם,להאכיל את נופר והתוצאה היא 17 מתוך 27. מרב היא הדיירת האחרונה לסעוד והן תומר, עמיר והילה מצליחים להאכיל אותה ובכך זוכים ב-20 תותים בדיוק ומוסיפים לתקציב המותרות גם הפתעה נוספת. האח הגדול מנגן את השיר "תותים" של אתניקס והדיירים רוקדים ושרים בבריכת הכדורים. בנוסף האח הגדול מפנק את הדיירים בשעה של מים חמים וכולם רצים למקלחת.

ג'קי אומר שהוא "נופל" לישון וכולם מסכימים איתו ונראים מותשים לגמרי,ליהיא מזכירה שם צריכים לתת שמות 2 מועמדים להדחה וכולם מסכימים שהם היו מוותרים על "התענוג".היה ברור שהם יזכו במשימה ונדמה שהאח הגדול קצת ריחם על הדיירים ואומנם נתן להם להתאמץ ולהרגיש שהם הרוויחו ביושר את התקציב וההפתעה אבל בעצם המישמה היתה מכוונת  כזו,שהדיירים  יצליחו לעמוד בה.