יום רביעי, 23 בפברואר 2011

הנשים שולטות - מועמדות נשית בהחלט נוספת, זו לא הפעם הראשונה -הילה,מירב ונופר-האח הגדול לצפיה ישירה בכל העדכונים

ההתנהגות של עמיר לאלעד בזמן שמירב בטיטו יושבת ונהנת מההצגה ללא שום תגובה או יחס,כלומר התגובה היא הנאה,כך גם היה בתקופת רומי בקולסיאום שהיו זורקים אנשים להילחם בחיות או מכניסים כל מיני "פריק שואו" והקהל היה נהנה צוחק ויחי ההבדל ויקומו המתחסדים, ובכל צחוק יש אמת, עמיר,מפיג הנאה אמיתית, להתעלל בחלש ובאופן מכוער ולחזק הוא מתחנחן,מתחנף ומה לא כאשר הוא כבר "הושבת" מהפעלה מיגאל,פרידה,נופר, ותומר שעורך לו סדרת חינוך והוא מתקפל וגם מג'קי שעד "שפתח" עליו עמיר ניצל את זה שהוא לא מגיב,אחרי פעם אחת שג'קי נכנס בו(לגבי המקלחת) ,עמיר לא מעיר לו יותר. 

ההדחה הנשית וזו לא פעם ראשונה שרק נשים ברשימת ההדחה מראה משהו לגבי כוחן ומשמעות הנשים בבית ובאמת "הגברים" בבית הן יחסית פרווה למול הגברים,הנשים מדברות,מניעות מהלכים,יוזמות,רבות ולמעט אולי לי עוז ותומר שלא הולכים עם "העדר" ועומדים על שלהם,הם היחידים מהגברים שבאו מהבית עם שדרה ועמוד שמחזיק אותו יציב.הנשים בבית אפשר לאהוב או לשנוא חזקות ודומיננטיות בבית האח הגדול (חוזק נפשי זה דבר יחסי ונמדד למול התמודדות במצבי לחץ בזמן מסוים) ,פרידה,ליהיא,נופר,מירב וגם הילה . 

לעמיר לקחו את הבגדים ו"העלימו" לו אותם הוא קם,רואה אומר :"איזה כיף לי שעשו לי את זה אני כ"כ מבסוט "..ואז :" מי שעשה לי את זה כדאי שיחזיר כי חבל על החיים שלו הוא יהיה כ"כ מסכן.." תומר שומע אותו ואומר לו :" תירגע קח בחיוך.."
"עמיר מגיע לתומר אומר לו מה עשית,אתה תשלם ?? " תומר עונה :" עם תומר זריהן לו מתעסקים.." שם את היד שלו על הצוואר של עמיר שאומר לו "עשית את טעות חייך" ,תומר צוחק לו בפנים ואז לעמיר נתפסה הרגל בדלת והוא מתחיל לצעוק מכאבים..
עמיר מאשים את ג'קי,אומר שהוא מתחבא מאחורי התפילין, ותומר אומר לו מה אתה מאשים את הילד בו תתעמת איתי,אל תתעסק..

פרידה גם אומרת בוקר טוב בכך שאומרת אני רואה את השקרנים,ועמיר עונה לה הדבר היחיד שאת רואה זה את העיניים הכי יפות בבית.עמיר יוצא להתחנף לתומר ומודה שהוא היה חלק במשימה,תומר אומר לו שהם break even,פיטים,ורק מעיר לו :" עמירוס,רק תיקח בסבבה,אל תשקר קח בחיוך,אבל תתעסק איתי,אני יגיב רע,רע מאוד"..עמיר ורדף אחריו במילות חנופה ,תומר מחייך אומר לו שייקח בקלות והכל טוב.

יום טוב שגם כך נפתח בנירוונה,עמיר שר "ילדתי שלי" שהוא השיר שלי שנים, של מאיר אריאל ולגבי עמיר נסו לחשוב פרוידני מה זה אומר :" אל תלכי לבדך בשדה המוזהב.." 
סופ"ש מוזהב לכולם...